mooy Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2004 Jag bor just nu i umeå men kan av arbetsbrist behöva flytta på mig. Och tillbaka till östersund verkar det som det blir i så fall om man får bättre arbete där. Men jag undrar alltså om det finns någon regelbunden livepoker i östersund? Såg att det inte var så många medlämmar som registrerat att dom bodde i östersund här på forumet iaf. MEn ni borde ju veta. /Robin - Umeå vs. Östersund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
testpilot Postad 29 Oktober , 2004 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2004 Hejsan folket Jag ska flytta till ösd snart och skulle oxo vilja vara med o spela lite. När man ska regga sig på hemsidan så behövs en referenskod, vars får man tag på en sån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
testpilot Postad 12 November , 2004 Rapport Share Postad 12 November , 2004 tjo igen Jag har hört att det går en turnering rätt så ofta i stan, stämmer detta? Nån som har lite kontakt info för jag och en polare är sugna på att vara med o spela. lämna gärna ett priv msg här på sidan eller svara i tråden om hur jag kommer i kontakt med arrangörerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robban Postad 19 November , 2004 Rapport Share Postad 19 November , 2004 Tjena Allihopa! Jag är en av de som står bakom osdpoker. Websidan är fortfarande inte riktigt klar, men vi hoppas på en lansering snart. Ni som vill bli medlemmar kan maila mig på robban@osdpoker.se så skickar jag ut en referenskod så fort den är i skarp drift. Ni som mailar mig om refkod kommer även att få mail med info om kommande turneringar via mail tills dess att osdpoker.se är i drift. Vi kör en turnering var tredje vecka... Mvh, Robban Osdpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodE Postad 23 Januari , 2005 Rapport Share Postad 23 Januari , 2005 när körs nästa tunna? någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pixelerium Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Vet att man inte ska bumpa upp jättegamla trådar, men jag har nyss kommit hit till forumet och det känns fånigt att skapa en tråd som redan finns Tänkte bara höra om intresset för Live-poker i Ösd fortfarande finns kvar? Försökte maila robban@osdpoker.se men där var det stendött. Körs det Live-turneringar fortfarande månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rincewind Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 tror det är ganska dött vad det gäller turneringarna tyvär... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 tror det är ganska dött vad det gäller turneringarna tyvär... Fel, Det är liveturneringar med ca 15-20 deltagare ca 4 ggr i veckan. Vill ni vara med? maila mig på: oleby@cardplayer.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigfax Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Jag är intresserad av Live Poker i Östersund. Om någon vet någon turnering som kommer hållas eller så, hör gärna av er: Efaxbrink@hotmail.com Ha det kanonbra! Med vänlig hälsning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Finns det några livespel i Östersund eller omnejd, Åre går också bra. Kommer att jobba i närheten av Östersund (Åre) under 4 -6 månader i vinter och skulle gärna vilja spela lite livepoker. MTB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Finns det några livespel i Östersund eller omnejd, Åre går också bra.Kommer att jobba i närheten av Östersund (Åre) under 4 -6 månader i vinter och skulle gärna vilja spela lite livepoker. MTB Finns en pokerklubb alldeles vid österängparken men har ingen mailadress eller telenr kvar. Men har varit där o lirat ngn gång i somras så antar de håller på fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 Någon från OsdPoker som eventuellt läser tråden här? Är ni fortfarande igång? Senast jag hörde nåt, så var klubben flyttad in mot stan, och inte längre vid österängsparken. Några andra som har nåt tips om mindre klubb/homegames här i stan? Eller om det är någon som är intresserad av att dra igång nåt regelbundet, om än i mindre skala, får ni mer än gärna pm:a mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 3 April , 2008 Rapport Share Postad 3 April , 2008 kommer flytta till ösd nu i maj så är också sugen på livegame, gärna CG.. pm:a ni som brukar lira.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 kommer flytta till ösd nu i maj så är också sugen på livegame, gärna CG.. pm:a ni som brukar lira..[/quote] Har skickat PM till dig RedClay! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Lever poker i ösd? :shock: :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Japp, Finns en riktigt bra klubb i ÖSD. PMa för info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ferra Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Lever pokerklubben i Östersund fortfarande? Sugen på att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 20 Juli , 2010 Rapport Share Postad 20 Juli , 2010 den lever.. http://www.grindstugan.org Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts