Gå till innehåll

BestPoker.com - Reload februari, 50% till €200


jezaja

Recommended Posts

giltighetstiden, måste man clearat bonusen innan dess eller räcker de om man sätter in pengar en dag före och samlat ihop till vipsen den 1 mars kanske?

 

Förmodligen är det så att det är sista dagen för insättning. Så brukar dessa bonusar fungera. Men ingenting är omöjligt. B2Bs bonussystem är hyfsat sönderbuggat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SAJT: Bestpoker

BONUS: 50% upp till €200

TYP: Reload

KOD: Reloadfeb

KRAV: €10/100vip

Giltighetstid: Till 2006-02-27

 

Jag vet inte om det är jag som är trött eller bara korkad men kan nån förklara för en nybörjare vid bonusar:

 

50% upp till €200, va menas med det egentligen??

Reload - Antar att det inte går att göra denna första gången man sätter in pengar på sajten?

Krav: €10/100VIP, va menas med det??

 

Ja, jag vet att jag är korkad men snälla förklara.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om det är jag som är trött eller bara korkad men kan nån förklara för en nybörjare vid bonusar:

 

50% upp till €200, va menas med det egentligen??

Reload - Antar att det inte går att göra denna första gången man sätter in pengar på sajten?

Krav: €10/100VIP, va menas med det??

 

50% upp till €200 innebär att du som bonus får hälften av det belopp du sätter in, dock max €200 vilket du uppnår genom att sätta in €400.

 

Reload går precis som du skriver inte att göra som första insättning då det betyder (ungefär) ladda om. Första gången du gör en insättning nyttjar du istället något som kallas sign up-bonus och ofta är än mer förmånligt.

 

Du får €10 per 100 inspelade VIP-poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Angående Martins Poker då och deras first deposit-bonus.

Gäller fortfarande "novdeposit" ??.

 

En vän till mig som spelat den nämde att det var 100% max E 600 på en rate av E20/100 VIP. Stämmer det fortfarande?

 

Annars går det bra att skriva i tråden som handlar om just Martins bonus... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen fungerar den här bonusen som alla andra bonusar på b2b-nätet sålänge in bestpoker hittar på något fuffens.

 

Därmed: Efter 1200 vips har du clearat sign-upen och när du har nått 2000 vips är du även klar med reloaden. Allt som allt: 2000 vips för båda bonusarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tänkte cleara både Sign up bonusen Och reload bonusen samtidigt går detta? Behövs bara 2000vip lr blir det 1200+2000? En sak till när jag samlat ihop vip poängen som behövs, utbetalas båda bonusarna direkt eller ?

/ nygren

 

Titta vad jag skrev några inlägg över. 1200+2000 svarade bestpoker.

 

Reloaden utbetalas efter 30 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okey :oops: tack

 

jag tänkte cleara både Sign up bonusen Och reload bonusen samtidigt går detta? Behövs bara 2000vip lr blir det 1200+2000? En sak till när jag samlat ihop vip poängen som behövs, utbetalas båda bonusarna direkt eller ?

/ nygren

 

Titta vad jag skrev några inlägg över. 1200+2000 svarade bestpoker.

 

Reloaden utbetalas efter 30 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tänkte cleara både Sign up bonusen Och reload bonusen samtidigt går detta? Behövs bara 2000vip lr blir det 1200+2000? En sak till när jag samlat ihop vip poängen som behövs, utbetalas båda bonusarna direkt eller ?

/ nygren

 

Titta vad jag skrev några inlägg över. 1200+2000 svarade bestpoker.

 

Reloaden utbetalas efter 30 dagar.

 

Fick samma svar :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...