Elvis Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Ska dra ihop ett gäng kompisar och kompisars kompisar och spela en Hold'em-turnering om ett par veckor. Vi är ungefär tio i vanliga pokergänget, men den här gången räknar vi med att bli fler, kanske 25-30 stycken. Kruxet är hur vi gör med marker. Det känns lite onödigt att köpa marker för en engångsgrej (i vanliga gänget kör vi med uttjänta roulettemarker men de räcker inte till mer än 10 personer), för någon bordsavgift tänkte vi ju inte ta av kompisarna. Någon som har någon idé om man kan låna/hyra? (Finns i Stockholmstrakten.) * RP - QoS * Citera
gdaily Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Om det bara passar tidsmässigt så kan ni låna av mig. Får inte krocka med något av mina arr bara /Ola Citera
Elvis Postad 25 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Om det bara passar tidsmässigt så kan ni låna av mig. Får inte krocka med något av mina arr bara /Ola Stort tack, Ola! (PM:ar om detaljer.) Citera
Recommended Posts