jezaja Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 KODER: Ingen? BONUS: 100% upp till $500 TYP: SIGNUP KRAV: Se nedan GILTIGHETSTID: Tills vidare The Bonus Amount will be added to your Bonus Account if you send an e-mail to support when you have fulfilled our requirements. To make it easy for you to follow, we have set the limits as follows: with a first deposit of $25 you have to play 250 contributed hands, $100 = 1,000 contributed hands,$200 = 2,000 contributed hands, $300 = 3,000 contributed hands, $400 = 4,000 contributed hands, $500 = 5,000 contributed hands, to release the bonus. Please don't forget to add your screen name in the e-mail. The offer is valid 1 month from the day of the first deposit. http://www.metropolitanpoker.com Skriv gärna hur det går för er med utbetalningar och dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Gjorde en utbetalning den 20 Januari och fick pengarna igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Tog du ut bonuspengarna också eller bara insättningen + ev vinst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JA Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 någon som lyckats få ut bonuspengarna än? var väl någon som testade ta ut allt förra veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag tog ut allt och fick ut allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag tog ut allt och fick ut allt. NAJS! Då blir det till att lira hem bonusen senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 hmm, hur kunde du få ut pengarna ? dom sa till mig att de var nåt fel på utcashningen så ingen fick ut sina pengar föränn dom fixat de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CI Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Vad menas med "5,000 contributed hands"? Samma som raked hands? Svårt att få ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Japp det ä svårt och det ä en dålig bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 hmm, hur kunde du få ut pengarna ? dom sa till mig att de var nåt fel på utcashningen så ingen fick ut sina pengar föränn dom fixat de Samma sak sa de till mej igår, senare samma dag kom pengarna in på Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Supporten på metropolitan verkar ju vara helt inkompitent..jag cashade iallafall ut alla mina pengar därifrån idag, får väl se när eller om jag får nåt överhuvudtaget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike73 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag fick ochså mina pengar utbetalda idag, dvs mina instoppade + vinst + bonusen på $500. Äntligen något som fungerade som det skulle hos Metro. Jag fick den "lätta" bonusen, 2000 dealt hands den fixade jag på 2 kvällar. Nu har dom ju ändrat vilkor radikalt. Kan inte rekomendera någon att stoppa in pengar hos dem. Dessutom så finns det väldigt få spelare på siten, har aldrig sett att det varit över 300 personer inne någongång. Mao svårt att hitta bord.. Nåväl, jag är nöjd att jag äntligen fått mina pengar tillbaka //mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bozzzo Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag fick ochså mina pengar utbetalda idag, dvs mina instoppade + vinst + bonusen på $500. Äntligen något som fungerade som det skulle hos Metro.Jag fick den "lätta" bonusen, 2000 dealt hands den fixade jag på 2 kvällar. Nu har dom ju ändrat vilkor radikalt. Kan inte rekomendera någon att stoppa in pengar hos dem. Dessutom så finns det väldigt få spelare på siten, har aldrig sett att det varit över 300 personer inne någongång. Mao svårt att hitta bord.. Nåväl, jag är nöjd att jag äntligen fått mina pengar tillbaka //mike Fick du upp felet (att bonusen skulle försvinna) när du cashade ut ? / TK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JA Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Important ! This withdrawal amount may cause bonuses given to be reversed. Press Next to continue with request. Press Back to change your withdrawal amount. Ni som fick ut bonusen fick också detta varningsmeddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Fick också pengar idag, men bara det jag satte in + vinst. För bonusen vågade jag ju inte plocka ut då det stod (och står): "Important ! This withdrawal amount may cause bonuses given to be reversed. Press Next to continue with request. Press Back to change your withdrawal amount." Det stod så för er som fått ut bonusen också eller? Men ni struntade i det och tog ut ändå eller? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike73 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag fick ochså mina pengar utbetalda idag, dvs mina instoppade + vinst + bonusen på $500. Äntligen något som fungerade som det skulle hos Metro.Jag fick den "lätta" bonusen, 2000 dealt hands den fixade jag på 2 kvällar. Nu har dom ju ändrat vilkor radikalt. Kan inte rekomendera någon att stoppa in pengar hos dem. Dessutom så finns det väldigt få spelare på siten, har aldrig sett att det varit över 300 personer inne någongång. Mao svårt att hitta bord.. Nåväl, jag är nöjd att jag äntligen fått mina pengar tillbaka //mike Fick du upp felet (att bonusen skulle försvinna) när du cashade ut ? / TK Hej! Ja det fick jag, fast jag var på allmänt dåligt humör denna dagen så jag cashade ut allt ändå och det gick ju som sagt bra. Hoppas det löser sig för er andra som haft strul med Metropolitan! Mvh // mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag fick ochså mina pengar utbetalda idag, dvs mina instoppade + vinst + bonusen på $500. Äntligen något som fungerade som det skulle hos Metro.Jag fick den "lätta" bonusen, 2000 dealt hands den fixade jag på 2 kvällar. Nu har dom ju ändrat vilkor radikalt. Kan inte rekomendera någon att stoppa in pengar hos dem. Dessutom så finns det väldigt få spelare på siten, har aldrig sett att det varit över 300 personer inne någongång. Mao svårt att hitta bord.. Nåväl, jag är nöjd att jag äntligen fått mina pengar tillbaka //mike Fick du upp felet (att bonusen skulle försvinna) när du cashade ut ? / TK Hej! Ja det fick jag, fast jag var på allmänt dåligt humör denna dagen så jag cashade ut allt ändå och det gick ju som sagt bra. Hoppas det löser sig för er andra som haft strul med Metropolitan! Mvh // mike Gött! Tog ut bonusen nu fast jag fick felmeddelandet, får se hur det går. Hade egentligen tänkt att ta ett skott på nl 5/10 idag eftersom pengarna ändå inte gick att få ut. Men nog bättre att testa att ta ut dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Dear Client, Thank you for contacting us. Regarding your question on why is it not possible for you to withdraw your bonus earnings?We would like to inform you that due to the abuse of "BonusHunters",management department has decided to have a lock on the bonus for it not to be withdrawn, at this moment we don't know if it is temporary or permanent. This is done to see who are "Real players" or just "BonusHunters".As you can see your winnings can easily be withdrawn if necessary.We hope to have inform you sufficiently and hope you can put some understanding on our behave. Kind regards, Diana, MetropolitanPoker Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Dear Client, Thank you for contacting us. Regarding your question on why is it not possible for you to withdraw your bonus earnings?We would like to inform you that due to the abuse of "BonusHunters",management department has decided to have a lock on the bonus for it not to be withdrawn, at this moment we don't know if it is temporary or permanent. This is done to see who are "Real players" or just "BonusHunters".As you can see your winnings can easily be withdrawn if necessary.We hope to have inform you sufficiently and hope you can put some understanding on our behave. Kind regards, Diana, MetropolitanPoker Support Det där lät ju verkligen inte bra..fick du det där svaret på ett mail eller efter att du försökt casha ut idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Dear Client, Thank you for contacting us. Regarding your question on why is it not possible for you to withdraw your bonus earnings?We would like to inform you that due to the abuse of "BonusHunters",management department has decided to have a lock on the bonus for it not to be withdrawn, at this moment we don't know if it is temporary or permanent. This is done to see who are "Real players" or just "BonusHunters".As you can see your winnings can easily be withdrawn if necessary.We hope to have inform you sufficiently and hope you can put some understanding on our behave. Kind regards, Diana, MetropolitanPoker Support Det där lät ju verkligen inte bra..fick du det där svaret på ett mail eller efter att du försökt casha ut idag? Svar på mail nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 haha vilket skämt. Dom borde ju sätta en hårdare gräns från början så bonushoror inte dyker upp, jävla stolpskott. Dock har jag massa pengar kvar där inne Så jag ska nog inte skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 GODA NYHETER!!!! Dear Client, Thank you for contacting us.Regarding your question on the bonus status be withdrawn without you receiving any message.Please excuse the answer that you have received.It has been bought to my attention that the information that I gave you is incorrect,however to rectify things.We would like to inform you that the bonus has and is withdrawable to all clients without penalty,this issue of the withdrawals has and is being attended to as we have decided to do all transaction manually. We do apologize for the inconvenience and will appreciate your patience in this matter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 hahaha nu skrattar jag av glädje Blir en withdraw snart =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 hehe dålig på engelska, men betyder det att vi kan ta ut bonusen också, trots meddelandet, och att de gör det manuellt åt oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 hehe dålig på engelska, men betyder det att vi kan ta ut bonusen också, trots meddelandet, och att de gör det manuellt åt oss? Japp. Nu är det grönt ljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts