Gå till innehåll

Pizza Poker


baros_milan

vem spelar mest pizzapoker?  

25 medlemmar har röstat

  1. 1. vem spelar mest pizzapoker?



Recommended Posts

trevligt att du läst super system per... synd bara att du inte kan engelska... LOL :roll:

 

Personangrepp tolereras inte på detta forum ;)

 

Jag sa ju att ja läst den på väg till Åre, alltså efter söndagens turnering, det va därför jag fick frispel o syna lankans all-in med 88... mycke dålig syn av mig, nästan lika dålig syn som Dannes AQ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg upp en fråga med riktiga pizzaklonkare istälet.. den enda som skulle kunna kvala in där är ju Jompa om han går bersärk o tappar tålamodet..

Jompa är tightare än tidigare dessutom..

 

AQ ska jag släppa oavsett i fortsättningen.. även om jag VET att det är den bästa handen i just det läget ska jag slänga den.. tänker aldrig mer åka ur en turnering på AQ...

 

nån mer som vill hacka på mig över min AQ-syn i söndags?

Riktigt dåligt spelat o lååångt lååångt under min skicklighet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rossman jag visste ju att jag satt mot en svagare han 10,5 os så det var väl inte så konstigt sen att man får in stege det e fint!!!! haha per tråkigt att du dragit till åre asså hade ju tänkt o klonka in färg runner runner men men ser att min kusse e uppe i täten...får se vad som händer o det är inte bara tighta o solida spelare med här dom bara leker att dom e det o danne aq lägg dom nästa gång !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...