Gå till innehåll

BestPoker.com - Reload, 3 stackbara €140


jezaja

Recommended Posts

Det beror ju itne på antalet det beror ju på att vara lojala mot sina kunder och användare, dem som försörjer sig på att spela bonusar, använder sig ju av alla dessa signups och reloads...Vill bestpokerfå bra reklma och ha sina spelare trogan bör dem ju åtgärda detta inom en snar framtid...Riktigt upprörande faktiskt att ett sådan beslut kan komma fram att vissa får vissa inte när alla gått in under samma avtal hel mysko

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 662
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag spelade klart mina 1200 VIP 31 Jan, alltså innan beslutet togs så jag borde ha rätt till samtliga bonusar? Någon mer som blev klar 31 jan men inte har fått dessa?

 

Samma här!!!

 

Är det någon som har mailat dom och fått något svar den vägen???

 

Ni kommer inte heller att få pengar. Testa att spela 4800 VIP till eller vad det var så kanske ni får en slant om ni har tur. Är bara att inse att gemene man inte har så mycket att säga till om mot sådana här företag. Deras T&C är tydlig så dom gör inte fel ur någon juridisk aspekt. Det är säkert bara en handfull spelare som är missnöjda, så dom berörs nog inte så mycket om dessa spelare sticker.

 

Lite spelare, är du helt sjuk?! är nog en väldigt stor del av pokerforum som tagit del av dessa koder så lite folk är de ju garanterat inte. sen har jag inte tänkt lira 4800 vip för flera har fått alla pengarna efter 1200vip och vi fick samma avtal när vi satt in så varför ska vi som inte spelat klar måsta spela mkt mer vip?! detta måste dom nog bestpoker se till att fixa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är säkert bara en handfull spelare som är missnöjda, så dom berörs nog inte så mycket om dessa spelare sticker.

 

Om det vore så skulle de nog betala utan att blinka. Tror att antalet "missnöjda" kunder är väldigt stort, så stort att det inte är självklart om man ska ta en ekonomisk smäll el. förlora en jädra massa kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är nog det sjukaste jag varit med om. Jag spelade klart mina 1200 vip den 31/1 och jag backade lite under tiden jag spelade. Tyckte det kändes helt ok, eftersom jag visste att jag skulle gå + ändå iomed bonusen. Nu visar det sig att dom inte ska fullfölja sitt avtal och därmed loosa jag en o annan tusenlapp. Jag kommer aldrig mer spela på ett B2B-skin och jag kommer se till så att alla jag känner får reda på hur B2B bemöter sina kunder. BOJKOTTA B2B!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta oroväckande mailet av dom för 30min sedan :x

 

Hi,

 

There has been an update to bonus requirements since February the 1st.

Accumulated VIP points can only count towards one bonus at a time. This

includes all bonuses, and has been backdated to include pending bonuses.

Players will get the bonuses in accordance with the requirements. No one will

get more than he is eligible to get.

 

Best regards,

 

Customer Support Service

Bestpoker

 

 

Om detta är sant är det ju riktigt illa att vissa får sin bonus men inte andra!!!! bara för att de clearade den 1 dag innan med samma signup sätt.

 

Stämmer detta ni som postar här från Bestpoker???

 

 

Om detta stämmer så ska väl vi som clearade innan 1/2 få bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror de är mer än jag och mina 2 kompisar som inte fått bonusen som kommer göra allt i vår makt för att sprida histiorien på var enda svensk och engelsksråkigt forum ifall inte bonusen betalas ju.

 

och itråden märker man tydligen att många kommer ställa upp på att hjälpa till sänka bestpoker om så skulle behövas.

 

 

näe de ända rätta är att de tar sitt ansvar och betalar ut till ALLA!

 

annars går bestpoker troligen mot sin undergång, pga av alla dålig publisitet som kommer skapas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror de är mer än jag och mina 2 kompisar som inte fått bonusen som kommer göra allt i vår makt för att sprida histiorien på vara ända svensk och engelsksråkigt forum ifall inte bonusen betalas ju.

 

och itråden märker man tydligen att många kommer ställa upp på att hjälpa till sänka bestpoker om så skulle behövas.

 

 

näe de ända rätta är att de tar sitt ansvar och betalar ut till ALLA!

 

annars går bestpoker troligen mot sin undergång, pga av alla dålig publisitet som kommer skapas.

 

Men fan vad trött jag blir på dig. Lägg ner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna information fick jag för några minuter sedan:

 

Hej.

 

Jag ämnar inte fördjupa mig i eller argumentera för sakfrågan i sig, det har gjorts till absurdum i den aktuella tråden på pokerforum.nu.

 

Jag "clearade" 1200 VIP den 31/1, alltså innan ni meddelade att detta var en bug i systemet (Ert första inlägg i frågan: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=332367&highlight=#332367 postat 2006-02-01 09:23:27)

Jag förväntar mig att jag kommer att bli krediterad de bonusar jag har fullföljt min del av avtalet för. (Utöver signup-bonusen). Kan ni konfirmera detta?

 

Mvh

XXX

Pokernick på BestPoker: XXX

Hej,

 

Du har registrerat dig för fyra stycken sign-up bonusar i ditt

spelkonto. Enligt våra regler är varje spelare bara berättigad till en sign-up bonus.

Tyvärr så kunde du på grund av en bugg i vårt system registrera sign-up bonusarna som reload-bonusar.

 

Då detta inte är tillåtet så har du fått betalt för en sign-up bonus

medan övriga tre har annulerats.

 

Du har även registrerat dig för en reloadbonus (reloadfeb) som du

självklart kommer få utbetald om du uppfyller villkoren för den bonusen.

 

Mvh,

 

Customer Support Service

 

Bestpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna information fick jag för några minuter sedan:

 

Hej.

 

Jag ämnar inte fördjupa mig i eller argumentera för sakfrågan i sig, det har gjorts till absurdum i den aktuella tråden på pokerforum.nu.

 

Jag "clearade" 1200 VIP den 31/1, alltså innan ni meddelade att detta var en bug i systemet (Ert första inlägg i frågan: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=332367&highlight=#332367 postat 2006-02-01 09:23:27)

Jag förväntar mig att jag kommer att bli krediterad de bonusar jag har fullföljt min del av avtalet för. (Utöver signup-bonusen). Kan ni konfirmera detta?

 

Mvh

XXX

Pokernick på BestPoker: XXX

Hej,

 

Du har registrerat dig för fyra stycken sign-up bonusar i ditt

spelkonto. Enligt våra regler är varje spelare bara berättigad till en sign-up bonus.

Tyvärr så kunde du på grund av en bugg i vårt system registrera sign-up bonusarna som reload-bonusar.

 

Då detta inte är tillåtet så har du fått betalt för en sign-up bonus

medan övriga tre har annulerats.

 

Du har även registrerat dig för en reloadbonus (reloadfeb) som du

självklart kommer få utbetald om du uppfyller villkoren för den bonusen.

 

Mvh,

 

Customer Support Service

 

Bestpoker

 

Ok då va det klart då att vi som han cleara före den 1/2 inte heller får några pengar,fy fan vilken soppa detta har varit.

Men nu verkar man ha fått svar på vad som gäller :evil::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså ni måste ju förstå att det är skillnad på koder och koder.

 

Var det koder som bestpoker promotat som reloads och att de clearas samtidigt och sen ändrar det skulle jag också bli fly förbannad.

 

Nu är det koder som var tänkta som signups, de var aldrig tänkta att kunna kombineras överhuvudtaget. När man utnyttjar systemet och sätter in med sådana koder vet man att man inte kan räkna hem bonusen förrens den är utbetlad. Visste ni inte det så vet ni det nu iaf till nästa gång något liknande händer.

 

Det har inte förkommit uppgifter om giltighetstid eller liknande. Skulle ni tycka ett de som clearar dem om 8 månader eller 2 år också har rätt till bonusen? Nånstans måste ju gränsen dras, synd om er som hamnade på fel sida. Inget är rättvist här i livet.

 

EDIT:

Att stacka bonusar eller att bonusar är stackbara betyder på "bonusspråk" att bonusarna clearas en efter en men du kan ha bonusar som ligger och väntar på att bli aktiva.

 

Att bonusarna stackar betyder således inte att de clearas samtidigt.

 

Ville bara reda ut det begreppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Du har registrerat dig för fyra stycken sign-up bonusar i ditt

spelkonto. Enligt våra regler är varje spelare bara berättigad till en sign-up bonus.

Tyvärr så kunde du på grund av en bugg i vårt system registrera sign-up bonusarna som reload-bonusar.

 

Då detta inte är tillåtet så har du fått betalt för en sign-up bonus

medan övriga tre har annulerats.

 

Du har även registrerat dig för en reloadbonus (reloadfeb) som du

självklart kommer få utbetald om du uppfyller villkoren för den bonusen.

 

Mvh,

 

Customer Support Service

 

Bestpoker

 

Alltså, det här duger inte. Nu får någon från Bestpoker ge ett svar i denna tråden på varför vissa får pengar och vissa inte så alla trådens läsare kan avgöra om Bestpoker (och hela 24h Network) är ett företag vi fortfarande vill ha att göra med! Kan ju inte sitta här och vara förbannade hela kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna information fick jag för några minuter sedan:

 

Hej.

 

Jag ämnar inte fördjupa mig i eller argumentera för sakfrågan i sig, det har gjorts till absurdum i den aktuella tråden på pokerforum.nu.

 

Jag "clearade" 1200 VIP den 31/1, alltså innan ni meddelade att detta var en bug i systemet (Ert första inlägg i frågan: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=332367&highlight=#332367 postat 2006-02-01 09:23:27)

Jag förväntar mig att jag kommer att bli krediterad de bonusar jag har fullföljt min del av avtalet för. (Utöver signup-bonusen). Kan ni konfirmera detta?

 

Mvh

XXX

Pokernick på BestPoker: XXX

Hej,

 

Du har registrerat dig för fyra stycken sign-up bonusar i ditt

spelkonto. Enligt våra regler är varje spelare bara berättigad till en sign-up bonus.

Tyvärr så kunde du på grund av en bugg i vårt system registrera sign-up bonusarna som reload-bonusar.

 

Då detta inte är tillåtet så har du fått betalt för en sign-up bonus

medan övriga tre har annulerats.

 

Du har även registrerat dig för en reloadbonus (reloadfeb) som du

självklart kommer få utbetald om du uppfyller villkoren för den bonusen.

 

Mvh,

 

Customer Support Service

 

Bestpoker

 

Ok då va det klart då att vi som han cleara före den 1/2 inte heller får några pengar,fy fan vilken soppa detta har varit.

Men nu verkar man ha fått svar på vad som gäller :evil::evil:

 

Jag kommer då verkligen inte acceptera detta, vi som inte hann bli klara gick med på samma avtal som dom som blev klara så när dom bestämmer sig för att ge bonusen till dom som blev klara så ska alla ha den!! detta var verkligen ett snedsteg, lät verkligen som att ni hade rett ut detta snyggt men tydligen inte..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså ni måste ju förstå att det är skillnad på koder och koder.

 

Var det koder som bestpoker promotat som reloads och att de clearas samtidigt och sen ändrar det skulle jag också bli fly förbannad.

 

Nu är det koder som var tänkta som signups, de var aldrig tänkta att kunna kombineras överhuvudtaget. När man utnyttjar systemet och sätter in med sådana koder vet man att man inte kan räkna hem bonusen förrens den är utbetlad. Visste ni inte det så vet ni det nu iaf till nästa gång något liknande händer.

 

Det har inte förkommit uppgifter om giltighetstid eller liknande. Skulle ni tycka ett de som clearar dem om 8 månader eller 2 år också har rätt till bonusen? Nånstans måste ju gränsen dras, synd om er som hamnade på fel sida. Inget är rättvist här i livet.

 

Men nu så ändrades villkoren den 1/2 men vi som lirade klart 31/1 får inte ett skit heller även fast vi är på "rätt sida". Det är käpprätt åt helvete anser jag. Då har man inte behandlat alla på likvärdigt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså ni måste ju förstå att det är skillnad på koder och koder.

 

Var det koder som bestpoker promotat som reloads och att de clearas samtidigt och sen ändrar det skulle jag också bli fly förbannad.

 

Nu är det koder som var tänkta som signups, de var aldrig tänkta att kunna kombineras överhuvudtaget. När man utnyttjar systemet och sätter in med sådana koder vet man att man inte kan räkna hem bonusen förrens den är utbetlad. Visste ni inte det så vet ni det nu iaf till nästa gång något liknande händer.

 

Det har inte förkommit uppgifter om giltighetstid eller liknande. Skulle ni tycka ett de som clearar dem om 8 månader eller 2 år också har rätt till bonusen? Nånstans måste ju gränsen dras, synd om er som hamnade på fel sida. Inget är rättvist här i livet.

 

de e väl rätt uppenbart att gränsen ska sättas när koderna stängdes av eller hur? ja menar bestpoker visste ju tydligen om vad som hände, om man tolkar de som skrivits.

 

alltså hade de kunnat stänga av koderna tidigare men valde att inte göra så. därför är de rätt uppenbart att man bör ha gränsen när koderna inte länge fungerade som gräns. dvs alla som fått upp avtalet på skärmen å satt in ska ha sina stålar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför va gör ja för fel?

 

man måste sätta hårt mot hårt. kan de blåsa mig kan ja lika gärna sprida historien eller hur?

 

Kollade tillbaka några sidor i tråden och alla dina inlägg handlar om att "hota" bestpoker. Moget. Varför kan vi inte diskutera klart saken först. Bättre så för alla.

 

Är det sedan någon du måste sprida skit om så är det väl knappast bestpoker eftersom det är 24h som inte tar sitt ansvar. Sant att det är bestpoker som ingåt avtal med dig men du kan ju tänka dig in i deras situation och förstå att även om detta är mycket pengar för dig så känns det nog ännu värre för dem. Förstår inte hur 24h kan dissa en partner på det sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför va gör ja för fel?

 

man måste sätta hårt mot hårt. kan de blåsa mig kan ja lika gärna sprida historien eller hur?

 

Kollade tillbaka några sidor i tråden och alla dina inlägg handlar om att "hota" bestpoker. Moget. Varför kan vi inte diskutera klart saken först. Bättre så för alla.

 

Är det sedan någon du måste sprida skit om så är det väl knappast bestpoker eftersom det är 24h som inte tar sitt ansvar. Sant att det är bestpoker som ingåt avtal med dig men du kan ju tänka dig in i deras situation och förstå att även om detta är mycket pengar för dig så känns det nog ännu värre för dem. Förstår inte hur 24h kan dissa en partner på det sättet.

 

Det är sant att det är fel att hota med det men de kommer ju faktikst hända om dom inte betalar ut bonusen till oss som satt in men inte hann klart innan dom stängde koderna..sånna här rykten sprider sig ganska fort..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte ni på bestpoker att vi kunder som hunnit sätta in pengar men inte hunnit cleara bonusen ska behandlas likadant, känns väldigt snopet och kränkande att ni väljer att belöna bonus horor som drar in bonusen på en kväll och sedan drar vidare till nästa ställe illa kvickt. Men skiterr i oss "svensson" spelare som spelar lite varannan kväll för vi gillar spelet men i ärlighetens namn inte är allt för duktiga, är ganska säker på att ni tjänar betydligt mer på att ha oss hos er än någon som clearar bonusen på nått dygn och sen drar.

 

Tycker att ni som seriöst(?) företag borde iaf agera konsekvent i erat beteende , alla eller ingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför va gör ja för fel?

 

man måste sätta hårt mot hårt. kan de blåsa mig kan ja lika gärna sprida historien eller hur?

 

Kollade tillbaka några sidor i tråden och alla dina inlägg handlar om att "hota" bestpoker. Moget. Varför kan vi inte diskutera klart saken först. Bättre så för alla.

 

Är det sedan någon du måste sprida skit om så är det väl knappast bestpoker eftersom det är 24h som inte tar sitt ansvar. Sant att det är bestpoker som ingåt avtal med dig men du kan ju tänka dig in i deras situation och förstå att även om detta är mycket pengar för dig så känns det nog ännu värre för dem. Förstår inte hur 24h kan dissa en partner på det sättet.

 

alltså klart vi ska ge bestpoker tid och för att försöka lösa de här på bästa möjliga sätt, så vi alla får bonusen. men fungerar inte de, ska vi stå här som fån , dra ner byxorna och bli rövknullade?

 

näe menar att om de inte löser sig så alla blir nöjda, först då ska vi börja sprida hur bestpoker valt att agera ifrågan.

 

kanske inte skrev de riktigt tydligt, självfallet måste de få tid på sig.

 

men händer inget mer ja då bör vi agera, som ensam person kan de säkert trampa på oss, men inte om vi är många,

 

ber om ursäkt ifall ni stört er på de jag skrivit är bara väldigt upprörd då de rör sig om enormt mycke pengar för mig som går arbetslös och lever på alfakassa....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså ni måste ju förstå att det är skillnad på koder och koder.

 

Var det koder som bestpoker promotat som reloads och att de clearas samtidigt och sen ändrar det skulle jag också bli fly förbannad.

 

Nu är det koder som var tänkta som signups, de var aldrig tänkta att kunna kombineras överhuvudtaget. När man utnyttjar systemet och sätter in med sådana koder vet man att man inte kan räkna hem bonusen förrens den är utbetlad. Visste ni inte det så vet ni det nu iaf till nästa gång något liknande händer.

 

Det har inte förkommit uppgifter om giltighetstid eller liknande. Skulle ni tycka ett de som clearar dem om 8 månader eller 2 år också har rätt till bonusen? Nånstans måste ju gränsen dras, synd om er som hamnade på fel sida. Inget är rättvist här i livet.

 

Men nu så ändrades villkoren den 1/2 men vi som lirade klart 31/1 får inte ett skit heller även fast vi är på "rätt sida". Det är käpprätt åt helvete anser jag. Då har man inte behandlat alla på likvärdigt sätt.

 

ok, så bonusarna annulerades den 1/2 men om man clearde den 31/1 så är det kört?

 

Det verkar ju lite konstigt, det håller jag med om.

 

 

de e väl rätt uppenbart att gränsen ska sättas när koderna stängdes av eller hur? ja menar bestpoker visste ju tydligen om vad som hände, om man tolkar de som skrivits.

 

alltså hade de kunnat stänga av koderna tidigare men valde att inte göra så. därför är de rätt uppenbart att man bör ha gränsen när koderna inte länge fungerade som gräns. dvs alla som fått upp avtalet på skärmen å satt in ska ha sina stålar..

 

jo det kan man tycka men man kan även tycka att om gränsen för att cleara sammanfaller med tiden då koderna gjordes ogiltiga så är det ganska normalt.

 

Nu verkar det ju dock vara en dags förskjutning eller nått, se ovan.

 

 

Skulle det där vara ett argument för nånting?

 

Argument och argument. Folk använder ju "det är inte rättvist att inte alla får pengar" som argument så då kan väl jag använda det som motargument.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...