Nidson Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Jag irriterar mig på att man inte kan se i vänstra hörnet var man kommer att hamna när man klickar på en artikel som det länkas till i artikeldatabasen. Kort sagt, istället för att det ska stå "http://pokerforum.nu/goarticle.php?a=1467" skulle jag vilja att det stod "www.aftonbladet.se/poker/blabla.html" om det nu är där man kommer att hamna. Finns det några speciella skäl till varför det är som det är nu? Citera
Hjort Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Finns det några speciella skäl till varför det är som det är nu? Vi invaggar er i falsk säkerhet för att göra om alla länkar till goatselänkar till nästa första april. Seriöst, ingen aning faktiskt, men QoS är rätt duktig på sånt här så det finns säkert en någorlunda vettig anledning. Citera
iller Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Kanske är något script som håller reda på antal klick (vem som klickade?) eller liknande!? Borde ju gå att grejja så att <A TITLE="[reella länken]"> ändå. Citera
Recommended Posts