Ralle Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Är det någon som vet om Netellers debit card fortfarande funkar i Sverige? När jag går in och tittar på mitt saldo får jag hela tiden ett meddelande om att Service currently not available eller något liknande. Känns osäkert om jag vågar sätta in pengar för att försöka ta ut i bankomaten. Citera
rob72 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Det fungerar fortfarande att ta ut (gjorde det för en månad sedan i alla fall). Service not available har det stått ganska länge har jag för mig. Citera
Othello Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 SEBs bankomater är vinst varje gång med debit card. De andra ger mig bara skit. Ups, skulle säkert ligga i Krig och Fred-tjocka tråden "Allt om neteller". Nåja. Citera
Bojen Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Även fast det står så när du loggar in på Neteller.com, så fungerar det ändå att föra över pengar till debitkortet samt även ta ut från bankomat i Sverige. Citera
Recommended Posts