Machista Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Jisses, pojkar. Det blir nog inte mycket poker ikväll. Har ni sett pumorna som kommit in i Big Brotherhuset? Citera
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Tråd stängd Nåja, det här var ju bara önsketänkande från min sida... /TF Citera
Cyntax Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Jisses, pojkar. Det blir nog inte mycket poker ikväll. Har ni sett pumorna som kommit in i Big Brotherhuset? Det är ju bara plastbrudar med sågspån i skallen. Jag får bara huvudvärk då jag tänker på dessa bimbos. Vem kommer bli den nya Linda Rosing eller Natascha i media? Citera
Stahl Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Vilka är dummast? Människorna i huset eller människorna som ägnar tid av sitt liv att titta på människorna i huset? Citera
Staahla Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Vilka är dummast? Människorna i huset eller människorna som ägnar tid av sitt liv att titta på människorna i huset? Jag tror på människorna som ägnar tid åt att klaga på människorna som ägnar tid av sitt liv att titta på människorna i huset. Citera
RayIV Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Vilka är dummast? Människorna i huset eller människorna som ägnar tid av sitt liv att titta på människorna i huset? Jag gissar på människorna som ägnar sin tid åt att aktivt söka upp trådar som handlar om människorna i huset för att när han väl nått fram ägna ytterligare delar av sin tid åt att klanka ner på människorna som ägnar sin tid åt att titta på människora i huset. Citera
blukah Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 besviken jag blev.. trodde BB stod för BigBlind.. äsch vad skadad man har blivit Citera
flibben Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 besviken jag blev.. trodde BB stod för BigBlind.. äsch vad skadad man har blivit det var min första tanke också, men det kändes ändå inte riktigt rätt, så jag undvek det hela under 3-4 inloggningar Citera
Suron Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Jisses, pojkar. Det blir nog inte mycket poker ikväll. Har ni sett pumorna som kommit in i Big Brotherhuset? Det är ju bara plastbrudar med sågspån i skallen. Jag får bara huvudvärk då jag tänker på dessa bimbos. Vem kommer bli den nya Linda Rosing eller Natascha i media? De är väl klart att vissa av damerna i BB ser bra ut. Dock inga i min smak riktigt. Tacka vet jag Kirsten Dunst eller hon som spelar Kate i LOST... Det är kvinns det. Citera
dropbass Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Vilka är dummast? Människorna i huset eller människorna som ägnar tid av sitt liv att titta på människorna i huset? Who's the more foolish: The fool, or the fool who follows him? så att säga... Citera
thorn Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Satt och spelade lite homegame när någon smart människa bad oss sätta på det i bakgrunden. Detta kommer gå åt helvete, jag kommer kolla på alla avsnitt. Var det egentligen någon som såg så bra ut? Tyckte jag verkligen inte. Citera
RayIV Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Var det egentligen någon som såg så bra ut? Tyckte jag verkligen inte. ? Förutom Carina, Jessica och Angelica? Inte direkt. Sen att de, främst Jessica, har blandade komplex som påverkar deras personlighet extremt negativt är såklart en annan sak. Citera
thekid Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Jag dömer ingen som följer dokusåpor. Men jag ljuger så förbannat. Citera
Loveless Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Nytt rekord. Stog ut hela 19 minuter! Det har aldrig hänt förut. Citera
Pimpen Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Helt seriöst, slutar aldrig att förvånas.... -Öhhhh, jag hade sex med hon den där...., öhhh....vet inte vad hon heter. Citera
Staahla Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Helt seriöst, slutar aldrig att förvånas.... -Öhhhh, jag hade sex med hon den där...., öhhh....vet inte vad hon heter. Jag får söndagsvibbar. Citera
Machista Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Ja, det var ju det jag sa, pojkar. BB is da shit! Citera
Chris_ Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Och så den självklara frågan nu efetr 2 dar; vilken brud skulle ni välja av de i huset? (OCH SVARA FÖR FAN INTE "INGEN ALLA E DUMMA I HUVVET" osv osv.) Bara svara och gärna med en kort liten motivering. Har inte riktigt bestämt mig själv än, men lutar nog åt den söt-snygga norskan atm. Citera
RayIV Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Inte kollat så mycket men hon svenskan med les grenades vore inte fy skam. Hon som hade keps när de gick in m.a.o. Citera
Timmi Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Inte kollat så mycket men hon svenskan med les grenades vore inte fy skam. Hon som hade keps när de gick in m.a.o. Hennes keps är från Ed HArdy finns att köpa på http://www.stayhard.se om nån skulle vilja ha en sån. De e fett grymma Citera
tikhal Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Omg, det första jag tänkte var Bigblind 2k6 och att det var en turnering Dags att skaffa lifv. Men allvar, tittar ni på sån shite ? Citera
asken Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Inte kollat så mycket men hon svenskan med les grenades vore inte fy skam. Hon som hade keps när de gick in m.a.o. Hennes keps är från Ed HArdy finns att köpa på http://www.stayhard.se om nån skulle vilja ha en sån. De e fett grymma Ja, truckerkepsar är ju fett snygga och grymma! Citera
Vitae Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 tikhal: Åhhhhh vilken rutten länk du hade i signaturen! Först trodde jag att det lustiga skulle vara att den bara skulle stanna vid du vet vad...men så kom den där klassiska kärringen fram och skrek en i örat! Citera
King_ingo Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Måste bikta mig först. Om jag skall vara helt ärlig så har jag följt BB tidigare. I alla fall två säsonger. Men efter att ha slö tittat igenom gårdagens program så insåg jag varför jag har glidit ifrån detta finfina program. Jag får inget som helst utbyte av detta program då det är samma sak varje år. Med undantag för vissa uppdrag då. Efter gårdagens program så har jag bara en fråga. Är det okej att ha en kontroll vid 18 års ålder där man hjälper det naturliga urvalet på traven? Vissa människor är så socialt osmidiga att dom förtjänar inte att umgås med sig själv ens! Citera
Recommended Posts