EL_FishkO Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Såg på ett kontoutdrag till mitt visa att nått som kallar sig cassava/intersafe hade dragit 50 dollar...antar att det har med poker att göra, någon som vet vad det är? Citera
wolf Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Hm, har för mig att 888 använder intersafe global, kan det kanske vara pacific poker? Citera
TANDEMCYKELN Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Såg på ett kontoutdrag till mitt visa att nått som kallar sig cassava/intersafe hade dragit 50 dollar...antar att det har med poker att göra, någon som vet vad det är? Google säger att det är Pacific. Spela inte på fyllan! Citera
EL_FishkO Postad 29 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2006 Såg på ett kontoutdrag till mitt visa att nått som kallar sig cassava/intersafe hade dragit 50 dollar...antar att det har med poker att göra, någon som vet vad det är? Google säger att det är Pacific. Spela inte på fyllan! Spela inte på pacific snarare hehe tack för hjjälpen grabbar! Citera
Recommended Posts