Peder.A Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Players: forfan (EUR 33,35 in seat 1) pekkapuu (EUR 11,04 in seat 3) kimble (EUR 50,00 in seat 4) HERO (EUR 53,75 in seat 5) BGbowlingC (EUR 118,75 in seat 6) De flesta är nya vid bordet så reads finns inte förutom på BGbowlingC som synat friskt med halvdana händer hela vägen. Dealer: BGbowlingC Small Blind: forfan (0,25) Big Blind: pekkapuu (0,50) HERO was dealt: K - K kimble Fold HERO Raise (2,00) Given höjning! BGbowlingC Call (2,00) forfan Call (1,75) pekkapuu Call (1,50) Flop J - 9 - Q Ajdå! tre synar och floppen är inte bästa tänkbara. forfan Bet (3,25) pekkapuu Fold HERO Raise (10,00) Här måste jag höja för att isolera mig mot forfan eller, ännu hellre, ta potten direkt. BGbowlingC Fold forfan Call (6,75) Med två-par eller triss hade han väl ställt in? Stegdrag eller färgdrag känns troligast här. Han kan iofs KT eller AQ Turn J - 9 - Q - 5 forfan All-In (21,35) Han går all-in direkt. Jag känner att jag måste syna men utgången känns oviss... HERO Call (21,35) Kommentera gärna! Vad har fi? Spelar jag rätt? Citera
ATIX Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Jadu, utan read är det ju omöjligt att säga. I detta läget utan read.. ja kasta kungarna... ;/ Citera
Reaper Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 möjligt fi semibluffar där med tex AJd, eller överspelar TPTK.. känns som han kan ha mkt outs mot dig men att du oftast leder? Jag hade synat och gråtit en tår när han visar QJ EDIT: hade vart värre ifall det handlat om mer pengar.. svårt att komma undan när fi har strax över 1/2 inköp. Citera
Peder.A Postad 30 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2006 River visar J Fi visar KQ Jag vann alltså. Om fi hade haft djupare stack hade jag nog foldat. Känns nu i efterhand som att min syn är ett förlorande spel i längden... Citera
Recommended Posts