gnuffe Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 6:a! Gillar inte riktigt MTT annars, tycker mest man sitter och vispar, men det här var kul! Tack QoS för arret. /Gnuffe Citera
Joxer Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Det är väl kanske läge att posta den första nu när jag fick den så hett eftertraktade 11:e platsen. Jaja det blr bättre nästa gång.. Citera
wanduz Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 En lyckad turnering för min egen del, slutade 3´a när 77 inte höll mot A på hand och A på bordet, eller jag hade lite småmynt kvar efter det men men.. Ser nu fram emot SCOOP finalen och sängen, ska upp 04:20 Citera
QoS Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Stort GRATTIS till Hotta för vinsten i denna första Event i SCOOP! Det blev hela $140, ett fint chipset från PokerShoppen.se och SEXY BABES! Grattis till jhalle och wanduz som båda vann platser till SCOOP finalen! Stort tack till alla som var med och lekte poker ikväll! Stort tack till Empire Poker och PokerShoppen.se för dom fina priserna! - QoS Citera
Speed Postad 24 Oktober , 2004 Rapport Postad 24 Oktober , 2004 Mitt första inlägg här och tack till ett bra mycket bra forum Trodde aldrig att det skulle gå så här bra när jag satt mig ner vid datorn 20:15 men med lite tur så gick det vägen Ja nu ser jag fram emot mer forumstuneringar för det var riktigt skoj. /Hotta Citera
Bateman Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Nästa känns tveksam.. har för mig att TGC har så taskiga bonus-erbjudanden... De har väl 1000% i bonus? $20 ger $200 i bonus. Citera
Skanke Postad 25 Oktober , 2004 Rapport Postad 25 Oktober , 2004 Nästa känns tveksam.. har för mig att TGC har så taskiga bonus-erbjudanden... 20 buck kan det väl vara värt att sätta in för att få vara med, det är väl bara att ta ut pengarna efter turneringen. Jag skulle givetvist rekomendera att spela lite oxå, då de ställer upp och sponsrar vår tävling... Citera
Recommended Posts