Gå till innehåll

DaPine tar sig i kragen och grindar 30$ SnG

Recommended Posts

Postad

Så nu är jag igång igen :D Började lite motigt med 2 utdragningar, men jag sket i dem och fortsatte att koncentrera mig och det gav belöning då jag sen dess har vunnit ett antal coinflips :D Känner ju att jag lirar ut dem så det är bara att gneta på!

• Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Gött så ska det låta! ;) hur går det för dig nu då? ska du lira 50k$ på party kl 20 lr? vore ju inte fel o klonka hem den 1a platsen på 11k$ lr va det nu är! ;)

Vann lite drygt 140$ :) Hmm, är så jäkla sjuk, har nog aldrig mått så här dåligt i mitt liv(förutom förra bakfyllan :lol: ) men om det blir bättre så lirar jag den :D Ska du lira den? och hur går sng lirandet för dig? :)

Postad

haha jaså är du sjuke? :roll: japp ska lira den! fast såg att det var 3200 reggade så blir inte lätt :shock: men vore skoj med itm iaf på den!

jag lirar just nu på betandgame 1,10 sng texas o 5cd o har en roi på 46% så det går väl bra men tråkigt att harva på dom nivåerna eftersom rullen bara ligger på 90€ men ska komma upp i 130€ innan jag går upp till 3,25 det låter väl bra lr? ;)

Postad
haha jaså är du sjuke? :roll: japp ska lira den! fast såg att det var 3200 reggade så blir inte lätt :shock: men vore skoj med itm iaf på den!

jag lirar just nu på betandgame 1,10 sng texas o 5cd o har en roi på 46% så det går väl bra men tråkigt att harva på dom nivåerna eftersom rullen bara ligger på 90€ men ska komma upp i 130€ innan jag går upp till 3,25 det låter väl bra lr? ;)

Riktigt bra ROI :D Tror faktiskt du klarar dig med 30 inköp..

Postad
japp den är nice än så länge men lirar ju bara 1,10€ så är väl inga jätte bra spelare! men cyntax sa att det knappt var nån skillnad på 22€ sng men det undrar jag? :shock:

Jo är rätt stor skillnad skulle jag tro. På party är det asstor skillnad på 5$ och 20$

Postad

Så, nu börjar jag bli frisk igen :D Imorse satte jag in så att jag har 40 inköp för 33$ sng. Det är därifrån jag börjar redovisa med start idag. Har precis lirat några. Gick riktigt bra :) Att jag vann SM i klonkning är en helt annan sak ;) Ne men hade faktiskt mycket tur så det börjar jämna ut sig nu. Har 3 fräscha HH:s som kmr snart...

• Skapa nytt...