Tekalas Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Hej! Vilka ingår Partypokers nätverk? Tack på förhand * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trelkovsky Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Party poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tekalas Postad 27 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Är dom helt själva nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Är dom helt själva nu? jo, Multipoker mm ska väl in i början av detta år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Pokernow, intertops också. Pokernow är uppköpt men är en fristående portal, intertops ingår som någon slags mega-affe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Pokernow, intertops också. Pokernow är uppköpt men är en fristående portal, intertops ingår som någon slags mega-affe. Ja, men inte än va? Jag har för mig att dessa fortfaramde ligger i restpartynätet (men kan ha fel där) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 läste att PartyPoker har köpt multipoker. Vet ej dock om de kommer att flyttas till partynätverket. Förmodligen! men det framgick inte i artiklen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Pokernow, intertops också. Pokernow är uppköpt men är en fristående portal, intertops ingår som någon slags mega-affe. Ja, men inte än va? Jag har för mig att dessa fortfaramde ligger i restpartynätet (men kan ha fel där) Var tvungen och kika och du har rätt, skumt, spelade PLO där för bara 2-3 månader sen med massor av bord men de kanske bara var sena med flytten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts