Bojen Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Riktigt soft hotell om det är på Atlantis du ska bo... Citera
SirEklund Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Riktigt soft hotell om det är på Atlantis du ska bo... Vore ju dumt att bo någon annanstans när boende på Atlantis ingår i paketet.... Men jag ska nog göra något försök att kvala in men satelitspelande är lägsta prioritet och det gör jag endast då cashgame går extremt dåligt.. Citera
FaridGOT Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Hej, vann en satellit till ett Paradise poker event på bahamas i maj, conquest nånting hette det. Undrar om det är några som tänkt spela den eller som åtminstone skall försöka kvala? * Lite datum - QoS * jo jag ska dit...... Citera
FaridGOT Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Hej, vann en satellit till ett Paradise poker event på bahamas i maj, conquest nånting hette det. Undrar om det är några som tänkt spela den eller som åtminstone skall försöka kvala? * Lite datum - QoS * jo jag ska dit...... ok vad heter du på paradise? vart flyger du ifrån har fan 2byten de va bästa flyg jag hitta paris/miami/nassaue skick gärna pm..... Citera
silencer_ Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Är det på paradise dessa spelas? Citera
FaridGOT Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Är det på paradise dessa spelas? aa men satelliterna e färdiga nu e det bara rena inköp på 5000+200 usd, som gäller Citera
FaridGOT Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Heter WMACHINE på paradise, åker med en polare, vet inte vad han heter paradise dock, han köpte biljetterna så jag vet inte specifikationerna. Var bor du? Kan posta specifikationerna när jag vet, hur som helst så ses vi på bahamas aa ok såg ditt naman på listan... asså jag bor på hotellet man får från paradise tror det e coral towers vi hamnar i, men jag e nere redan 7maj betala för en extra dag själv åker med bruden så hon får lite sem. vi reser från gbg lö 6.40 till paris sen vidare til miami sen därifrån till nassaue bahamas e framme runt 1840 den 7maj. de spelar juh master final den 7 om jag inte minns fel o slaget den 8maj. vi börjar den 9-13 maj.... ska juh vara jävligt nice hotell iaf. Citera
Recommended Posts