Gå till innehåll

Fusk med bonus på Expekt/Tain?


gnurfen

Recommended Posts

Blev urloggad 3 gånger idag när jag lirade turneringar och ibland såg jag inte mina egna kort...

 

Så jag mailar dom och frågar varför...det här får jag till svar!!!

 

Hej ,

 

 

Det är ingenting som har något direkt med anslutningsproblem att göra. Ansvaret ligger heller inte på våran sida att våra

kunder har senaste drivrutinerna för diverse program som kan påverkar pokerklienten.

 

Med vänliga hälsningar

 

Thomas Jonsson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

 

Behandlar dom alla likadant?

 

Jag uppmanar alla att ta ut sina pengar och stänga ner sina konton på Expek :evil::evil::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste säga att jag är impad över hur mycket det strular på den sajten samt på hur många olika sätt de kan fippla till det!

 

Expekt måste ju bara vara den sajt som folk klagat mest på här på PF! Kan ha fel dock. Har för mig att jag läst trådar om dem, och då inte positiva, lite då och då sedan drygt ett år tillbaka...

 

Särskilt förtjust är jag i supportens svar som ibland kan vara helt absurda. Så till den milda grad att man misstänker att de sitter och skämtar och bara har jävligt kul på jobbet... Den med att det inte var deras fel att korten inte visades t.ex. är ju faktiskt sjukt rolig... :shock:

 

Börjar fan tycka dom e sköna... :)

 

Dock ingen sajt jag kan rekomendera folk med liten BR eller precis börjat lira online. Risken finns att man tröttnar innan man börjat liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena...

 

Har äntligen betat av bonusen, tog ett par dagar. Under dessa dagar har allt möjligt spännande hänt :shock: . Korten försvann på 3 bord, inga FPP poäng krediterades på över 1 000 händer (de mailade att de haft problem med programvaran), servern har stängts ner vid två tillfällen och idag har de stängt igen, om än "planerat" den här gången!!!

 

Tackar min lyckliga stjärna att jag "bara" låg all in med JJ i något ringgame och inte hade suttit och harvat i timmar i någon turnering ;) .

 

Ok, lite nyttig information till andra gnetare. För full bonus krävdes det strax över 3 000 händer på låga NL nivåer (spelar 2 bord $0.10/0.20 och 1 $0.25/0.50)...

 

Får väl passa på att tacka Expekt och Tain för dollarna och för några mycket intressanta dagar... Keep up the good work *asg*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också kört Expekts reload. Tyckte det var ett bra tillfälle att testa deras nya klient.

Man hade ju hört en hel del skit om den tidigare, och jag kan inget annat än instämma; den suger kraftfullt! Jag vet inte hur många gånger som korten försvinner när man som jag spelar med borden i mini-view. En omstart av servern, och en mega-lag när jag bettar pott med 88 på en låg flop. Allt hänger i ca 1 minut och när det kommer igång igen har min bet inte gått fram och istället har alla checkat både flop och turn och det är bara att folda handen när rivern kommer A.

Jag har inte fått bonusen heller, men det har bara gått ca 1,5 dagar sedan jag mailade dem. Ja, ja, då kan man stryka ännu en site från listan över spelbara siter, alltid något :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså detta kan säkert ligga hos alla pokernätverk men är det så för er också att om man multitablar att ett bord bara kan hoppa fram framför det andra?

 

Det var inte så roligt i går när jag satt med 55 på SB i en MTT, alla foldar och jag höjer och BB synar. PÅ floppen träffar jag trissen och jag checkar varpå han betar och jag är då på ett annat bord och ska folda en skithand när jag istället foldar trissen pga att bordet "hoppade" upp framför. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha.... :lol:

 

Humorn fortsätter mina vänner. Idag har skojarna på Expekt bjudit på än mer problem, min kära pokerklient har två gånger "stött på problem och måste avslutas". Som grädde på moset så har disko-klienten (jag, och många andra jag talat med, har problem med att borden blinkar till imellanåt) inte betalat ut bonusen ännu. De håller sig inom 48 timmars löftet än så länge men med allt annat som hänt så skall det bli spännande att se om de kan fixa det här.

 

Tycker man strul är en onödig del av ens pokervardag kanske man skall överväga att jobba på någon annan bonus än den här... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mokey, vilket rookie misstag :D AVisst har man gjort så en gång i tiden här kommer lite tips och tricks för att undvika det. och ja, det är ganska vanligt att fönster där en hand blir aktiv poppar upp framför det andra bordet...

 

a) ha inte knapparna över varandra, ie har borden på olika platser på skärmen så när bord b popar upp så blir de inte att man trycker på knapparna

eller

b) ha högre upplösning på skärmen så att borden kan ligga något så när bredvid varandra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brydde mig inte om deras bonus. Tycker att expekt är för oseriöst för att spelas på. Vill man bonoshora (vilket jag gör :) ) finns det dessutom bättre bonusar.

 

Tycker verkligen att folk borde bojkotta Expekt! Prima, Party, B2B, Paradisepoker, Eurobet mfl är alla bättre. Spela där istället!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var bara tvungen att skriva lite här. Har haft otroliga bekymmer medexpekt. fick maila kanske 4-5 mail för att få den utbetald. tog ungefär en vecka. När deras klient krashade i slutet av en MTT fick jag inga pengar tillbaka och dom sa bara att det redan var utbetalt. nu var det en liten MTT och jag orkade inte tjata mer efter virka 5 mail.

Det mest komiska är att dom ignorerar ens frågor. Man skriver 3 frågor och dom svarar bara på en. Jag klagade även på att klienten krashade, blinkar, korten försvinner man blir nedkopplad hela tiden men då får man inga svar. När jag skrev dessa saker ooch det är MTTn som krashat fick jag endast svaret " Vilken Tid var turneringen?" Skrattretande.

 

En gång krashade det mitt i en SnG och jag kunde inte starta upp bordet igen förän jag var utblindad. Men den gången fick jag tillbaka pengarna efter bara 3 mail.

 

Behöver jag säga att mitt konto är tomt???

 

 

/Aleqxz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var samma sak för mig, spelade mina 200FPP och mailade, fick svar om att jag inte hade rätt till bonusen pga att jag inte gjort tidigare insättning, mailade tillbaks och skrev att jag spelade innan Tain bytet, men inget svar. Efter 5 mail till och ha blivit helt ignorerad av support så ramlade det in 100$ på kontot.

 

Nä, inge mer expekt iaf, både klienten och supporten är värdelös.

 

//Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vad jag tror kan vara problemet är att inte alla läser informationen om bonusar som ges ut. Det står i mailet att de garanterar 48 timmars utbetalning av bonusen. Skicka ett eller två mail och nöj er med det. vänta in 48 timmar och se vad som händer. Jag tror att de helt enkelt tar bort msil om du skickar 18 mail på två dagar, så kanske det råkar bli så att de sparar ditt sista eler nåt, så blir det ytterligare 48 timmar. Har spelat med Expekt åravis och aldrig haft problem med deras bonusar eller support!

Dock vet ju även jag att prolem förekommit, ofta, med programvaran de senaste månaderna, men nu börjar det bli bättre och Expekt.com kommer återigen att bli bra, tro mig!

 

Tjarå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...