Gå till innehåll

vilket sait har mest fisk eller bäst motstånd?


noname13

Recommended Posts

vet inte om det är i rätt forum för frågan så jag får väl höra gnäll sen har jag inte sökt i gammla trådar så kommer väl gnäll på det me, men jag frågar iaf.

 

Vilket poker sait anser ni det är lättast att vinna pengar på? vart nappar det bäst? Igentligen vill jag har bra motstånd så man utvecklar sitt spel men det kan va dyrt att alltid möta bättre spelare så man få väl växla lite.

Jag spelar på ladbrokes och tycker det är ganska blandat på mina runt en dollar nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror de flesta klienterna blandar och ger ganska ordentligt. Spelar man på samma sida ett tag lär man sig ju vilka spelare som är bra samt vilka som är sämre.

 

Hade dock lite pengar kvar på expekt som jag spelade för. Klienten är ju verkligen otroligt usel men häpnadsväckande många spelare höll faktiskt samma låga klass. Stor skillnad mot t.ex. prima-nätverket för mig iallafall (NL50). Synd att man inte står ut med klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med om att expekt klienten suger samma som bettson som jag bara inte klarar att spela på även om jag var garanterad pengar.

 

Jag gillar ladbrokes för deras klient CG och SnG och deras feta free rolls eller raked hands turneringar sen är deras betalnings system nog det bästa av allas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med om att expekt klienten suger samma som bettson som jag bara inte klarar att spela på även om jag var garanterad pengar.

 

Jag gillar ladbrokes för deras klient CG och SnG och deras feta free rolls eller raked hands turneringar sen är deras betalnings system nog det bästa av allas.

 

 

Måste bara instämma på Ladbrokes synpunkterna där. Klockrent. Sedan vet jag inte hur bra motståndet är på Ladbrokes om man jämför med andra saiter...ngn som vet ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

diziz: har tyvärr inte heller så mycket att jämföra med men jag tycker mig se alla typer av spelstilar vid borden, de kan variera mycket från bord till bord sen kan även samma lirare vid samma bord slå om spelstilen efter ett tag.

Mest svenskar och britter som spelar men om jag kan tjäna pengar där kan fan inte motståndet va speciellt bra på mina nivåer som ligger runt dollarn spelar mest 6 bords CG och ibland 5-10$STT eller ladders.

 

Mymission: Vad är det för feta freerolls de har på Ladbrokes?

 

 

om du spelar över 100 eller 250/vecka raked hands dvs CG potter som har över 1 dollar tror jag det är så blir du injbuden till 20k-100k$ garanterade weekly turneringar eller saker som ladbrokes poker cruise (lyxkryssningar) och en daglig garanterad 500$ free roll med buy in så potten ökar ganska kraftigt efter ett tag. Dom har även turnerings bonusar för de som spelar många SnG och vinner en slags ranking.

 

Jag har inte så många saiter att jämföra med men jag tycker ladbrokes har bäst sortiment av bonus turneringar och priser och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar uteslutande $10 SnGs, och bara på Ladbrokes nu för tiden...motståndet kan vara hårt, trot eller ej, men ibland är det enkelt. Är väl samma snitt på alla siter (?). Finns väl ingen som är extremt tight, då hade det ju inte varit så många spelare där.

 

UB har ju extremt mycket tajtare SnG's än Everest som är den ultimata tomteverkstan t.ex.

 

Tighta SnG's kan du ju tokdominera ändå...

 

 

 

Kollade upp Ladbrokes freerolls lite, man ska vara bland de 5000 första att spela 500 räjkade händer fr.o.m. söndag kl 00.01 (jäkligt lodig tid förresten...). Någon som har varit med? Kan man börja lira på söndag morgon, eller måste man typ sitta och vänta på tolv-slaget för att ha en chans att vara med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är med nästan varje vecka men jag kör bara runt 100-200 händer i veckan sen blir du inbjuden via email med det är nog anmälan dom menar med 5000. Jag har iaf alltid fått spela efter att blivit ingjuden. Dom börjar räkna dina händer efter den tiden du gav sen har du väl till fredagen på dig att spela minst 100 händer fär första nivån.

 

turneringen brukar gå på lördag vid 7 eller 9 på kvällen kommer inte ihåg vilket, men det är som sagt lite olika beroende på hur många händer du hinner med innan fredagen tror jag det är.

 

 

edit : Fast nu ser jag at det verkar vara 500 händer jag kom precis tillbaka från deras kryssning och dom verkar ha ökat minimum till 500 händer för 100k freeroll

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är med nästan varje vecka men jag kör bara runt 100-200 händer i veckan sen blir du inbjuden via email med det är nog anmälan dom menar med 5000. Jag har iaf alltid fått spela efter att blivit ingjuden.

turneringen brukar gå på lördag vid 7 eller 9 på kvällen kommer inte ihåg vilket, men det är som sagt lite olika beroende på hur många händer du hinner med innan fredagen tror jag det är.

 

Skumt, formuleringen lyder:

 

"for the first 5000 players to play 500 raked hands" :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit : Fast nu ser jag at det verkar vara 500 händer jag kom precis tillbaka från deras kryssning och dom verkar ha ökat minimum till 500 händer för 100k freeroll. jag fick min senaste inbjudan Fri, January 13 för 100k free roll och jag hade inte spelat ihop 500 händer den veckan så nu blev jag lite osäker.

 

Jag har hittils spelat 153 händer sen i tisdags jag kan meddela dig om jag blir injuden Mymission

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt givande inlägg av dig eyedol.

 

Partypoker och pacificpoker har jag förstått har mycket fisk. Sen har expekt (tain) en hel del dåliga spelare på de lägre nivåerna, men klienten har vart under all kritik när jag spelat där i höstas. Vet inte om dem fixat problemet när klienten fryser så man åker ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...