Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! Jag har sett många från Sundbyberg, Solna och Spånga som vill lira Texas Hold'em. Vi borde fixa själv en lokal där vi kan lira då och då(iställt för att åka till klubbar i Nacka och Slussen). Jag har 8 polare som brukar spela varje vecka. Det skulle vara roligare om flera kunde vara med.

Nån som kan fixa marker eller lokal nära Sundbyberg? Vi kan lägga ut pengar tillsammans. Behöver man särskilt tillstånd för att starta en gambling klubb?

P.S vart kan man köpa billiga marker? Jag vet bara att Tekniska Magasin säljer det och det är ganska dyrt.

MVH

Walala

* Från Texas till Poker :) - QoS *

Postad

Jag skulle vara intresserad av detta men är inte villig att organisera det hela. Om ni drar igång nåt så är jag och säkert några kompisar med.

Angående markerna så köpte jag ett 300-set inkl. väska för ca. 700 kr på http://www.thegolfhq.com. Mycket billigare än så blir nog svårt att hitta tyvär om du inte vill ha plastmarker.

Postad

Hallå,

Vi är ett gäng som kommer att köra Texas Hold ´em den 20 eller 27 november, troligtvis i Sundbyberg.

200:- i inköp och 1 rebuy första timmen för 100:-.

Maila era mailadresser så får ni mer info.

//Johnny