Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! :D

Jag fick tips av en vän att här fanns det många pokerkunniga som kanske kunde hjälpa mig.

Mitt problem är att jag har ett konto på partypoker och nu tänkte jag sätta in pengar för första gången och prova spela på riktigt men jag har inget visakort. Jag är 21 år så det är inte därför, har bara ett maestro.

Finns det något annat sätt man kan använda? har hört talas om e-visa men hur funkar det och hur får man ett sånt? neteller försökte jag läsa om men det verkar också ganska krångligt. :oops:

Finns det någon vänlig själ som har en enkel lösning på mitt problem?

tack på förhand.. :P

* Flytt till Poker OT - QoS *

Postad
Varför skaffar du inte VISA/MasterCard?

Ska göra det men det tar ju en vecka eller så och jag ville spela lite redan idag/imorgon ;)

p.s jag provade e-kort.. var jättelätt. bara logga in på internetbanken och ladda hem.. funkade bra.. men tack för alla tips. bussigt. :lol:

Postad
Varför skaffar du inte VISA/MasterCard?

Ska göra det men det tar ju en vecka eller så och jag ville spela lite redan idag/imorgon ;)

p.s jag provade e-kort.. var jättelätt. bara logga in på internetbanken och ladda hem.. funkade bra.. men tack för alla tips. bussigt. :lol:

Akta dig dock, vissa poker-sajter har trott att det handlar om bedrägari när man använder e-korten.