AAnnelie Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Hej! Jag fick tips av en vän att här fanns det många pokerkunniga som kanske kunde hjälpa mig. Mitt problem är att jag har ett konto på partypoker och nu tänkte jag sätta in pengar för första gången och prova spela på riktigt men jag har inget visakort. Jag är 21 år så det är inte därför, har bara ett maestro. Finns det något annat sätt man kan använda? har hört talas om e-visa men hur funkar det och hur får man ett sånt? neteller försökte jag läsa om men det verkar också ganska krångligt. Finns det någon vänlig själ som har en enkel lösning på mitt problem? tack på förhand.. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
AAnnelie Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2006 fsb.. men även handelsbanken. Citera
Staahla Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Byt till en klient som tar Fsb då. Vet inte riktigt vilka det är men jag minns att Expekt gör det. Risig klient dock. Citera
AAnnelie Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2006 jo, det är klart jag skulle kunna göra. Gillar partypoker dock och undrade bara om det fanns ett annat alt. typ e-visa? Citera
eurythmech Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Om du öppnar ett NeTellerkonto tror jag du kan göra en banköverföring till det, och sedan vidare till Party. Citera
AAnnelie Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2006 ok.. tack jag får väl tragla igenom netellertråden en gång till då.. Citera
BjornL1491910513 Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Sätt in via bankkontot på Ongame-nätverket eller b2b? Citera
jackbalsam Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Varför skaffar du inte VISA/MasterCard? Citera
chapman Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 ok.. tack jag får väl tragla igenom netellertråden en gång till då.. Nej det behöver du inte göra. Bara att tuta och köra. Neteller är inte speciellt svåranvänt. Citera
AAnnelie Postad 25 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2006 Varför skaffar du inte VISA/MasterCard? Ska göra det men det tar ju en vecka eller så och jag ville spela lite redan idag/imorgon p.s jag provade e-kort.. var jättelätt. bara logga in på internetbanken och ladda hem.. funkade bra.. men tack för alla tips. bussigt. Citera
Trolldeg Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Varför skaffar du inte VISA/MasterCard? Ska göra det men det tar ju en vecka eller så och jag ville spela lite redan idag/imorgon p.s jag provade e-kort.. var jättelätt. bara logga in på internetbanken och ladda hem.. funkade bra.. men tack för alla tips. bussigt. Akta dig dock, vissa poker-sajter har trott att det handlar om bedrägari när man använder e-korten. Citera
Recommended Posts