Gå till innehåll

Liftarens guide till galaxen blir film!


freeman

Recommended Posts

kan ju också säga/påminna om att BBC just nu sänder tredje delen av radioserien (efter 26 års uppehåll) men orginalskådespelarna (förutom de som har dött). Femte avsnittet av sex sändes i tisdags och man man lyssna på det igen på http://www.bbc.co.uk/radio/aod/radio4_aod.shtml?hitchhikers

 

Kommer fö på CD också, och om man vill vara riktigt overkill så är det signing av skådespelarna den 30/10 i London, synd bara att man inte kan åka :(

 

På tal om filmen så ska John Malkovich vara med och spela sektledare för Jatrovarteds.. det blir nog bra, gillar honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snarare för att jag gillar Being John Malkovich..

btw, i boken är Jatrovared "small blue creatures with more than fifty arms each, who are therefore unique for being the only rase in the universe to have invented the airosole deodorant before the wheel"..

 

hoppas de följer boken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Och vill man läsa en review av filmen kan man göra det på http://www.aintitcoolnews.com/ Mild spoilervarning härmed utfärdad!

 

/TF

 

*edit* jaja, jag kan tydligen inte det där med url's... so what 8-)

 

(Mitt fel! Jag övertalade QoS att lägga till ett = i url-taggen. Underlättar rejält då man moddar. Ska du posta en länk är det bara att trycka in adressen utan några taggar runt så det blir det en länk helt automagiskt! - Kubo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...