TotalFarsa Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Tjenixen HeyJohan och ni andra 36 som fick se turneringen haverera efter 2 händer *shit happens* Vad säger du HeyJohan? Har du funderat klart kring hur du vill lösa efterspelet? /TF Citera
Skanke Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Tjenixen HeyJohan och ni andra 36 som fick se turneringen haverera efter 2 händer *shit happens* Vad säger du HeyJohan? Har du funderat klart kring hur du vill lösa efterspelet? /TF Vadå, jag har redan fått min telefon då alla inklusive HeyJohan fattade att jag skulle ha vunnit..... Citera
TotalFarsa Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2006 Vadå, jag har redan fått min telefon då alla inklusive HeyJohan fattade att jag skulle ha vunnit..... Telefon? Skulle vi inte spela om en trailer Omega-3 Fiskolja-kapslar?! Seriöst, wazzup? /TF Citera
HeyJohan Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Seriöst, jag har duckat för er fråga hela dagen Mitt förslag är att vi kör en freeroll som bara ni som var med i den förra turneringen har tillträde till. Vinnaren får telefonen. Vi lägger den kl 19.00 söndag 5 februari. Vad tror ni om det? Mvh Johan Citera
Mockasin Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Låter helt okej tycker jag. EDIT: Eller hm... Det e ju jättelångt kvar tills dess Citera
TotalFarsa Postad 24 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2006 Seriöst, jag har duckat för er fråga hela dagen Mitt förslag är att vi kör en freeroll som bara ni som var med i den förra turneringen har tillträde till. Vinnaren får telefonen. Vi lägger den kl 19.00 söndag 5 februari. Vad tror ni om det? Mvh Johan Jag är på! /TF Citera
Lottie Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Seriöst, jag har duckat för er fråga hela dagen Mitt förslag är att vi kör en freeroll som bara ni som var med i den förra turneringen har tillträde till. Vinnaren får telefonen. Vi lägger den kl 19.00 söndag 5 februari. Vad tror ni om det? Mvh Johan Som jag skrev i den andra tråden tycker jag det är ett dåligt förslag. Om ni nu inte vill ge nåt extra för "sveda&värk", kan ni väl åtminstone köra om turneringen med samma buy-in. Att spela i några timmar med bara ett pris känns måttligt intressant, tyvärr. Citera
Skadast Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Att spela i några timmar med bara ett pris känns måttligt intressant, tyvärr. Hmmm... vad tros om att 1:an får telefonen, 2:an får laddaren, 3:an får garantibeviset och 4:an får kartongen? Citera
Skanke Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Att spela i några timmar med bara ett pris känns måttligt intressant, tyvärr. Hmmm... vad tros om att 1:an får telefonen, 2:an får laddaren, 3:an får garantibeviset och 4:an får kartongen? Citera
Lantash Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Seriöst, jag har duckat för er fråga hela dagen Mitt förslag är att vi kör en freeroll som bara ni som var med i den förra turneringen har tillträde till. Vinnaren får telefonen. Vi lägger den kl 19.00 söndag 5 februari. Vad tror ni om det? Mvh Johan Även jag är med på den. Citera
garpen Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Att spela i några timmar med bara ett pris känns måttligt intressant, tyvärr. Hmmm... vad tros om att 1:an får telefonen, 2:an får laddaren, 3:an får garantibeviset och 4:an får kartongen? Hahah, får sikta på o komma 4 då, behöver verkligen en låda. Citera
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2006 Idag har vi söndag och det finns ingen turnering upplagd till kl 19, ingen info har kommit under veckan från johan... Vad händer? Visst, det kanske inte spelar så stor roll i det stora hela men jag hade sett fram emot att få slaska lite /TF Citera
Mr_Mitac Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Idag har vi söndag och det finns ingen turnering upplagd till kl 19, ingen info har kommit under veckan från johan... Vad händer? Visst, det kanske inte spelar så stor roll i det stora hela men jag hade sett fram emot att få slaska lite /TF Är väl nästa söndag det skall spelas ?? Seriöst, jag har duckat för er fråga hela dagen Mitt förslag är att vi kör en freeroll som bara ni som var med i den förra turneringen har tillträde till. Vinnaren får telefonen. Vi lägger den kl 19.00 söndag 5 februari. Vad tror ni om det? Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Hej! Alltså, vi syftade på att den skulle gå nästa söndag. Vår tanke är följande: Texas, Freezeout, buy-in €10. Nokian som extrapris och endast öppen för er som var med i den tidigare turneringen. Tycker alla att det låter ok? Mvh Johan Citera
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2006 Sry, då har infon även trängt in i min geléklump till hjärna Rock ´n roll! Eller nåt... /TF *edit* Men Texas!? Varför inte 7 CS hi/lo som "orginalet"? Citera
Lottie Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Hej! Alltså, vi syftade på att den skulle gå nästa söndag. Vår tanke är följande: Texas, Freezeout, buy-in €10. Nokian som extrapris och endast öppen för er som var med i den tidigare turneringen. Tycker alla att det låter ok? Mvh Johan Låter ok! Även om jag liksom TotalFarker skulle föredra 7 CS hi/lo. Men då kanske det låser sig igen. Citera
Bisox Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Så länge det inte är jävulens påfund spreadlimit så ska det nog bra Citera
strappen Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Borde givetvis vara samma spel som det ursprungligen var tänkt! Citera
HeyJohan Postad 29 Januari , 2006 Rapport Postad 29 Januari , 2006 Ja, självklart ska det vara så. 7 CS hi/lo ska det så klart vara. Ber om ursäkt. Mvh Johan Citera
Mr_Mitac Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 ser att turneringen är upp..men lösenordsskyddad var hittar man det lösenordet ?? Edit: Hittat det Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2006 ser att turneringen är upp..men lösenordsskyddad var hittar man det lösenordet ?? Man frågar HeyJohan... Eller så kollar man sin pm-brevlåda. Där kanske finns ett pm från mig /TF *edit* vad bra, då slapp jag pma det då! Citera
kauppinen Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Va fan, denna missade jag totalt, har iofs inte fått något pm om det heller. Kommer denna turre ingå i rankingen ?? Citera
Recommended Posts