Emilio Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Fick 560 30 min efter att jag hade 1200vip på kontot. lätt!För alla er som ska börja jobba in bonusarna vill jag rekommendera FL 1/2 och 2/4!!! Hahahaha, tightare bonushoreri får man leta efter. Jag har spelat B2B länge och har aldrig varit med om så många hajjar (eller wannabiehajjar) där tidigare. Måste vara många stackars bonusjagare som loosat hälften av bonusen innan dom var klara. Haha. Jasså? Ja plussade typ 14 inköp på några dagar på NL50 samtidigt som jag tog bonusen. Inte direkt tight. Bara massa dåliga svenskar som är lättmanipulerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Fick 560 30 min efter att jag hade 1200vip på kontot. lätt!För alla er som ska börja jobba in bonusarna vill jag rekommendera FL 1/2 och 2/4!!! Hahahaha, tightare bonushoreri får man leta efter. Jag har spelat B2B länge och har aldrig varit med om så många hajjar (eller wannabiehajjar) där tidigare. Måste vara många stackars bonusjagare som loosat hälften av bonusen innan dom var klara. Haha. Jasså? Ja plussade typ 14 inköp på några dagar på NL50 samtidigt som jag tog bonusen. Inte direkt tight. Bara massa dåliga svenskar som är lättmanipulerade. Håller faktiskt med emilio på den punkten. Jag har aldrig kommit undan med att köpa så mycket och pusha runt folk som jag gör nu, mer tajtveka fiskar får man leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Satte in lite stålar på BestPoker i fredags för att få lite bonusar. Nu upptäckte jag reloadfeb-koden också och skulle göra en ny deposit, men nu står det bara "An error occured when trying to process the deposit. Please try again!" Lodigt, någon som har haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Äsch, upptäckte problemet när jag skulle logga in mig på mitt neteller-konto... The Open Account, Sign In, and Transaction Processing portions of the NETELLER site are temporarily unavailable due to routine system maintenance and enhancements. We apologize for the inconvenience. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Kan inte neteller börja funka igen! Kom hem igår från semster o ser bestpoker bonusen,, måste cleara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Någon som clearat bestpoker bonusarna 3x140€ samt Reloadfeb men som inte tog signup koden pokerforum140 samtidigt som dessa? Signade själv upp för flera månader sen och har depositat 3x140€ för reload bonusarna samt för Reloadfeb... vill bara veta att allting funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimond Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Fick 560 30 min efter att jag hade 1200vip på kontot. lätt!För alla er som ska börja jobba in bonusarna vill jag rekommendera FL 1/2 och 2/4!!! Hahahaha, tightare bonushoreri får man leta efter. Jag har spelat B2B länge och har aldrig varit med om så många hajjar (eller wannabiehajjar) där tidigare. Måste vara många stackars bonusjagare som loosat hälften av bonusen innan dom var klara. Haha. Ja, tajta spelare går man alltid minus mot... Nope, men dom tajta bonusspelarna åkte dit mot de lite aggressivare hajjarna. Bigtime. NL50? Måste ta ett tag att få ihop vipen där va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Fick 560 30 min efter att jag hade 1200vip på kontot. lätt!För alla er som ska börja jobba in bonusarna vill jag rekommendera FL 1/2 och 2/4!!! Hahahaha, tightare bonushoreri får man leta efter. Jag har spelat B2B länge och har aldrig varit med om så många hajjar (eller wannabiehajjar) där tidigare. Måste vara många stackars bonusjagare som loosat hälften av bonusen innan dom var klara. Haha. Ja, tajta spelare går man alltid minus mot... Nope, men dom tajta bonusspelarna åkte dit mot de lite aggressivare hajjarna. Bigtime. NL50? Måste ta ett tag att få ihop vipen där va? Aha, då är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 En vecka borde man klara det på på NL50... om man har ett låssajobb vid sidan av som tar tid. Jag hoppas inte bonusarna måste avklaras i jan?! ..då blir det 6bord isf 3 i kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 En vecka borde man klara det på på NL50... om man har ett låssajobb vid sidan av som tar tid. Typ, blir 2 dagar om man har ett riktigt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 jag gillar inte o lira kort samtidigt som jag porrsurfar o/el äter mat.. därav den sega veckan. Bajsa går däremot bra samtidigt då jag har en laptop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Bonussnack för vecka 4 postas här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Gött, då kan du bajsa och porrsurfa samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 samtidigt som du porrsurfar och äter mat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Jag har redan fått bestpokers bonus via pokerforums deal. Kan jag använda dom andra koderna för att spela ihop 1200 vip eller är det bara febreload som jag kan ta? Någon som känner till någon 5*bonus ,har fixat staffpoker och martins. länk till pokerihuone.com Där finns en men man kan väl bara ta en av dom tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimond Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 hur funkar staffpokers *5?? Den var ny för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Öppna konto hos STAFFPOKER, vi erbjuder 30% deposit bonus (max. 150 euro). Ange kod STAFFNEW30 när du deponerar pengar för första gången. Hela bonusen utbetalas efter 30 dagar under förutsättning att du har intjänat 750 VIP poäng. 750 VIP måste spelas inom 30 dagar från insättning. Mailade dock kundtjänst först om att höja min visainsättning för max låg på 200 euro.Neteller går ju dock att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokern Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Är dessa bestpoker-koder enbart för januari? Skynda neteller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Är dessa bestpoker-koder enbart för januari? Skynda neteller Dom har funnits bra länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne65 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Någon som vet om man kan ta ut pengar från eurobet poker,när man håller på att cleara bonusen och sen sätta in dom några dagar senare utan att det blir något skumt med bonusen. Tänkte jag skulle hinna med bestpoker bonusen Jag har mailat support!!!!!!! det går fortare här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Har fått alla 3 reloads efter 1200 VIP. Körde även full bonus på febreload och har spelat ihop 2000 VIP på den också. Men inte sett till den, över 12 timmar sedan jag blev klar med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Har fått alla 3 reloads efter 1200 VIP. Körde även full bonus på febreload och har spelat ihop 2000 VIP på den också. Men inte sett till den, över 12 timmar sedan jag blev klar med den... Kan bero på att den betalas ut efter 30 dagar Har väl stått lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Vilka stakes spelar ni för dem här bonusarna och är dem lätt clearade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Hur lång tid brukar cashout från Bestpoker(B2B) ta på en vardag? cashade ut ca 12 i morse... Tror ni jag hinner få ut idag? mååååsssteee hoooora viiiiddare btw 960till neteller och 730till bankonto på cashouten, men alal tar väl lika lång tid och är oberoende av summan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Cashout från B2B brukar ta sina 3 bankdagar. Där är Expekt överlägsna för mig iaf. Brukar komma dagen efter när jag kör ett uttag på Expekt. Ny vecka: Fortsätt vecka 5 bonussnack i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22733 Nu så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts