fannys Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 chansen att du hade den var ju rätt stor....tycker inte jag behöver gräma mig över det....lade jag bästa handen så tar jag dig senare=) /jessica Citera
fannys Postad 9 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2006 Tror att det blir svårt att få tag i boende precis vid anläggningen vad jag har hört (hotell och stugor)... Tror det finns nåt vandrarhem en liten bit därifrån... Ring grebban och hör. /kejan Citera
Andersson1 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 haha.. jo.. jaa. du hade bästa handen. men jag fick dig att lägga just den bästa handen *klappa axeln* haha.. vi hörs imorgon boys..! and girls Citera
Mjukis Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Vi som ska åka o är Per (Jag)* Erik Manfred* Danne Andersson* Jompa (?) ej fått bekräftelse av grebban Diego (?) "" Marcus Ankarberg* Glenn Andersson Kejan Jessica * Vunnit plats genom satellit. Citera
fannys Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2006 kejan + kärringen Citera
DiegoForlan Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Väntar ju på svaret från dig mjukis ! + att jag står på reservlistan... Så jag hoppas det är några som inte betalat in ännu ;P Citera
Mjukis Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Det har blivit lite fel här, i denna tråden ska vi ju snacka om Heypoker och inte EPC, fortsätt med EPC snacket i avsedd tråd. Jag har bidragit till att det spårat ur, jag vet, ber om ursäkt. Citera
Recommended Posts