emil_c Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Hej, dags för veckans lek! Ni ska utan att tänka allt för mycket och utan att kolla på andra skriva vad ni accosierar till följande ord : (gick och tänkte på detta själv idag och blev nyfiken om pokerspelare i stort tänker likadant ) ordlistan: Armband Öl Färg AK Tomte Drag Pengar Vinst Grön Gul Röd Blå Ok, det var ordlistan som ni ska snabbt tänka på Det jag funderar lite på är om vissa kanske på "tomte" tänker : "idiot som snor mina pengar" eller "idiot som livnär mig" etc etc hf! Citera
Tiggr Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 armband - wsop öl - scotty nguyen färg - färg AK - AK tomte - jultomten gul - tilt Citera
jozoa Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Armband - wsop-braclet Öl - Amberbock (WPT-sponsor) Färg - gul AK - Anna Kurnikova Tomte - ägg Drag - fiske Pengar - dollar Vinst - weii Grön - oliv Gul - sol Röd - tomteluva Blå - himmel? Citera
RayIV Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Armband - WSOP Öl - Flak Färg - Står AK - $2500 (nån som sätter den?) Tomte - Partypoker Drag - Slå om, slå om, slå om Pengar - Spendera Vinst - Klonk Grön - Nybörjare Gul - Fanfanfan, ångestångestångest. Röd - Indian Blå - Kallt Citera
JEPpoker Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Pengar var det enda jag inte förknippade med poker. Citera
ades_va Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Armband - wsop bracelet Öl - beer Färg - färg som i färg, som i slår stege. AK - ak47(gamla cs-minnen) Tomte - fisk Drag - draghand Pengar - sedlar, pengar Vinst - lotterivinst Grön - klöver Gul - att gula Röd - hjärter Blå - bakfylla Citera
Stahl Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Armband - haj Öl - becks Färg - nej tack AK - äss kung. lamt. Tomte - Jag Drag - Crush Pengar - Blir till sängar. Vinst - Bingolotto Grön - Grannen på bandy Gul - Jag Röd - Lois i Family Guy Blå - Mina ögon- Citera
Recommended Posts