Albert Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Läste någonstans att ni hade planer på en ny version utav plantskolan och tanken slog mig att varför inte skapa ett pokerteam istället? Likt heypokers team. Citera
Guts Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Läste någonstans att ni hade planer på en ny version utav plantskolan och tanken slog mig att varför inte skapa ett pokerteam istället? Likt heypokers team. Å låt dom spela lagpokerligan som vi startar i Februari. Citera
albin Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Anordna en internet turnering för PF medlemmar med rätt högt inköp och låt dom som hamnar ITM representera pf.nu? Citera
RayIV Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Anordna en internet turnering för PF medlemmar med rätt högt inköp och låt dom som hamnar ITM representera pf.nu? En serie turneringar med tillhörande topplista vore bra mycket bättre om man ska köra det alternativet. En enskild turnering är för mycket slump. Citera
albin Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Anordna en internet turnering för PF medlemmar med rätt högt inköp och låt dom som hamnar ITM representera pf.nu? En serie turneringar med tillhörande topplista vore bra mycket bättre om man ska köra det alternativet. En enskild turnering är för mycket slump. Jo det är sant. Men dels hinner man kanske inte med det innan februari och varför inte ge killarna som kommer ITM en chans? det kanske inte är enbart gräddan av PF.nu rakt igenom som placerar sig men det är ju iaf starten på att få fram ett bra lag. Citera
devalanteriel Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 *petar på sin Team POKERFORUM.nu-tröja* Citera
robster80 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Det är väl bara att ta de som ligger bäst till i rankingen just nu för att representera pf.nu. De har ju mer än väl visat att de är duktiga. Citera
iremmats Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Jag vill ha en PF.nu-tröja på mig i Wien Citera
Recommended Posts