Gå till innehåll

Tips på solglasögon vid livepoker?


toompa84

Recommended Posts

Som topicen antyder är jag lite intresserad av vad ni som nyttjar solglasögon kör med för några?

 

Jag tror att jag skulle kunna skapa mig en rejäl edge gentemot mina nybörjarpolare när vi lirar homegames, inte för att dölja mina ögon... utan just för att jag då kan studera motståndarna utan att de vet vem/vad jag kollar på.

 

Några kriterier:

 

-De måste ha såpass svarta glas att man inte ser igenom

 

-De måste sitta bra så inte spelarna bredvid mig kan se in på sidan om (ungefär som skygglappar för en häst)

 

Ser gärna tips om vart man kan tänkas inhandla samt pris, om nån har nåt tips?

 

Tack på förhand /Tomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Solglasögon bland dina kompisar? Är du rädd för polarna eller?

Den största poängen med mina homegames är att ha kul, men Ni kanske spelar om stora pengar, vad vet jag.

 

Känns lite overkill att ta det på dödligt allvar bland polarna och ha brillor, huva, stirra i bordet, sitta tyst och inte säga något så man inte röjer något med tonen i rösten. Hur kul låter det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som topicen antyder är jag lite intresserad av vad ni som nyttjar solglasögon kör med för några?

 

Jag tror att jag skulle kunna skapa mig en rejäl edge gentemot mina nybörjarpolare när vi lirar homegames, inte för att dölja mina ögon... utan just för att jag då kan studera motståndarna utan att de vet vem/vad jag kollar på.

 

Några kriterier:

 

-De måste ha såpass svarta glas att man inte ser igenom

 

-De måste sitta bra så inte spelarna bredvid mig kan se in på sidan om (ungefär som skygglappar för en häst)

 

Ser gärna tips om vart man kan tänkas inhandla samt pris, om nån har nåt tips?

 

Tack på förhand /Tomas

 

Om du nu har nybörjarpolare, är du så kass att du måste ha solglasögon för att skaffa dig en egde mot dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...