medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Sådär.. Chippie i 50+5 igen =) 9.3k .. när tidigare chippien synar med set på 8-10-J-Q-K brädan =) jag höll på att bara syna hans bet innan jag kom på att det var turnering o inte cash =) nej jag är chippe EDIT: var chippe, har 10700 nu Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 Sådär.. Chippie i 50+5 igen =) 9.3k .. när tidigare chippien synar med set på 8-10-J-Q-K brädan =) jag höll på att bara syna hans bet innan jag kom på att det var turnering o inte cash =) nej jag är chippe Snyggt! Jag tappade nästan 2k också Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Sådär.. Chippie i 50+5 igen =) 9.3k .. när tidigare chippien synar med set på 8-10-J-Q-K brädan =) jag höll på att bara syna hans bet innan jag kom på att det var turnering o inte cash =) nej jag är chippe Snyggt! Jag tappade nästan 2k också weak-tight? tycker du raisar hela tiden Du kanske hittar löven som behövs...vem vet Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 Sådär.. Chippie i 50+5 igen =) 9.3k .. när tidigare chippien synar med set på 8-10-J-Q-K brädan =) jag höll på att bara syna hans bet innan jag kom på att det var turnering o inte cash =) nej jag är chippe Snyggt! Jag tappade nästan 2k också weak-tight? tycker du raisar hela tiden Du kanske hittar löven som behövs...vem vet A8s på knappen och handen efter 88... måste ju få lite blinds... Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Sådär.. Chippie i 50+5 igen =) 9.3k .. när tidigare chippien synar med set på 8-10-J-Q-K brädan =) jag höll på att bara syna hans bet innan jag kom på att det var turnering o inte cash =) nej jag är chippe Snyggt! Jag tappade nästan 2k också weak-tight? tycker du raisar hela tiden Du kanske hittar löven som behövs...vem vet A8s på knappen och handen efter 88... måste ju få lite blinds... okok då förstår jag 14 platser kvar till finalbordet nu... Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 Sådär.. Chippie i 50+5 igen =) 9.3k .. när tidigare chippien synar med set på 8-10-J-Q-K brädan =) jag höll på att bara syna hans bet innan jag kom på att det var turnering o inte cash =) nej jag är chippe Snyggt! Jag tappade nästan 2k också weak-tight? tycker du raisar hela tiden Du kanske hittar löven som behövs...vem vet A8s på knappen och handen efter 88... måste ju få lite blinds... okok då förstår jag 14 platser kvar till finalbordet nu... Jag är glad om jag tar mig till pengarna idag.. gör jag det i båda så går jag bara lite minus =) Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 noo, höjjer till 1k med K-K, 2 synar, 3-J-5- flop, 2 hjäter, ja ställer o båda synar, JJ och A-6hj, turn 2, A-6 klonkar 4an på river Tråkigt att man inte vinner med KK tebax på 11k nu iaf Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 noo, höjjer till 1k med K-K, 2 synar, 3-J-5- flop, 2 hjäter, ja ställer o båda synar, JJ och A-6hj, turn 2, A-6 klonkar 4an på river Tråkigt att man inte vinner med KK tebax på 11k nu iaf Jag är tillbaka på 8k efter att ha klonkat på river.. och nästan 9k nu.. =) Surt att inte bästa handen får stå ja Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 Sjuk hand nyss... jag höjjer från knappen +1 med AK.. bb synar.. flop A-10-6 två spader och han blixtställer och täcker mig... borde jag ta den synen? Jag hittade lägg för jag har ju fortf. average stack (7k ca) Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Sjuk hand nyss... jag höjjer från knappen +1 med AK.. bb synar.. flop A-10-6 två spader och han blixtställer och täcker mig... borde jag ta den synen? Jag hittade lägg för jag har ju fortf. average stack (7k ca) oj svårt, grymt svårt beslut, va ställer han med? A-Q nja, A med flushdrag om inte A vad spader eller bara flushdrag, kanske A-10. va nog rätt o folda. oj sitter till vänster om dig =) försök inte ta min BB sen Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 hmm, va den raisen genomtänkt ? sorry jag var så söndertiltad efter en hand i 20+2 KK mot AA o QQ Nu åkte jag ur den också KK vs QQ all in preflop han kämpar in damen på rivern... Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 hmm, va den raisen genomtänkt ? sorry jag var så söndertiltad efter en hand i 20+2 KK mot AA o QQ Nu åkte jag ur den också KK vs QQ all in preflop han kämpar in damen på rivern... okej, synd att du tilta då annars hade ribbon vart all vägens väg men men KK hmm... Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 got him, ITM gj Snyggt! Jag lyckades inte få ut ribbon.. han gör en usel syn preflop verkligen... jag måste ju försöka betta ut hnm där eftersom det är bubblan Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 got him, ITM gj Snyggt! Jag lyckades inte få ut ribbon.. han gör en usel syn preflop verkligen... jag måste ju försöka betta ut hnm där eftersom det är bubblan Att han ens spelar A-6 med den stacken UTG är ju ett mysterium Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 got him, ITM gj Snyggt! Jag lyckades inte få ut ribbon.. han gör en usel syn preflop verkligen... jag måste ju försöka betta ut hnm där eftersom det är bubblan Att han ens spelar A-6 med den stacken UTG är ju ett mysterium Sorry! Medaljören dubblar upp mig med AA mot KK .. K på turn... Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 jaha va var de där då Förtjänar nästan det efter min motklonk med KK och AA idag Trist bara att det var du Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 måste säga att de är ganska lika stackar =) hade varit chippe om inte fredde klonkat turnen MEN, nu finns ju chansen att vi båda kommer till finalbordet Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 måste säga att de är ganska lika stackar =) hade varit chippe om inte fredde klonkat turnen MEN, nu finns ju chansen att vi båda kommer till finalbordet Japp... två itm av 3.. och där åkte jag på typ 26:e av 88 pers... har spelat bra och klonkat lite.. synd att det inte blev mer för mig i 20+2.. men men.. KK två gånger om är svårt att komma ifrån Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 jaha va var de där då Förtjänar nästan det efter min motklonk med KK och AA idag Trist bara att det var du Om du ger fan i min BB så förlåter ja dig =) Nejdå, skämt o sido, var tråkigt att de var jag som drabbades bara. Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 jaha va var de där då Förtjänar nästan det efter min motklonk med KK och AA idag Trist bara att det var du Om du ger fan i min BB så förlåter ja dig =) Nejdå, skämt o sido, var tråkigt att de var jag som drabbades bara. Synd att alla shortstacks är på andra bordet.. hoppas man blir flyttad dit ... Citera
medaljören Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 jaha va var de där då Förtjänar nästan det efter min motklonk med KK och AA idag Trist bara att det var du Om du ger fan i min BB så förlåter ja dig =) Nejdå, skämt o sido, var tråkigt att de var jag som drabbades bara. Synd att alla shortstacks är på andra bordet.. hoppas man blir flyttad dit ... aa Citera
fredde80 Postad 25 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2006 jaha va var de där då Förtjänar nästan det efter min motklonk med KK och AA idag Trist bara att det var du Om du ger fan i min BB så förlåter ja dig =) Nejdå, skämt o sido, var tråkigt att de var jag som drabbades bara. Synd att alla shortstacks är på andra bordet.. hoppas man blir flyttad dit ... aa 12 kvar.. två till finalbord! nu kör vi! Citera
Recommended Posts