Gå till innehåll

fredde80 spelar uselt live men bättre på nätet just nu...

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Svars 227
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Appropå sjuka händer...

Brent Keller raised to $85,000, Kenny Chantamala pushed all in and Ron Wilson called all in. Brent Keller immediately calls the all ins. Keller flipped over Kh-Ks but both Chantamala and Wilson show pocket aces. The board comes 7d-4s-5h-Kd-6c giving Brent Keller a set of kings, knocking both players out.

Kenny Chantamala had Ron Wilson covered so Ron Wilson finishes 11th ($62,628) and Kenny Chantamala finished 10th ($66,803).

Från foxwoods WPT...

• 1 month later...
Postad

Ny månad.. nya tag...

Igår var jag på Sviten och köpte ut allt och alla (och när jag fick in pengarna med bäst hand så höll det..)..

+5k prick på sviten igår alltså...

tyvärr tilt på nätpoker idag så -1k svenska där...

Nu är det turneringskväll... spelar 20+2 33+3 och 50+5 på tain...

Postad

Ute ur 33+3 .. Slaskpelle höjjer och jag hittar suitat ess på BB och ställer.. tyvärr har han AQ och jag köper inte ut...

Riktigt kalla kort i 50+5.. men ser bra ut i 20+2... går bra i fel turneringar!

Postad
Stabilt. sitter med 2,2, kasta nyss A-10 utg med flop K-Q-J :(
Jag kastade AQ på 20+2 efter reraise x2.. flop QQQ :/ dom hade 99 och 55...

Edit.. bluffade bort 6k marker.. ahr 6k kvar på 20+2 :/

Postad
Tyckte prisstrukturen sög på 50$ turren så jag sket i den.

20+2 var mycket bättre!!!

Den är ju helt urusel! 21% får pengar?

bluffsynade med AK hög på en nontsensflopp på turn och river.. han visar 4:e paret på bordet.. tilt! 6.4k på 50+5 (avg 2.6k)

Har 11.7k på 20+2 avg 5.6k

Postad
Tilt!

Får in allt i potten med set mot par + hålstegedrag på turn.. och han sätter sin 4 outare på river. jeeesus! nere på 4k i 50+5 :/

a fyfan den va sjuk, såg :(

PUH hittar KK på BB sista handen innan breaket, 3 limpers, ja höjjer till 400, 1 syn, A-10-5 flop och jag pratar :S 1000 i potten o jag har 1900 kvar, vad gör man? Drog in en fisk bet på 350 som både kunde tyda på stål eller info bet. Som tur va folda han :D 300 efter avg

Postad
Tilt!

Får in allt i potten med set mot par + hålstegedrag på turn.. och han sätter sin 4 outare på river. jeeesus! nere på 4k i 50+5 :/

PUH hittar KK på BB sista handen innan breaket, 3 limpers, ja höjjer till 400, 1 syn, A-10-5 flop och jag pratar :S 1000 i potten o jag har 1900 kvar, vad gör man? Drog in en fisk bet på 350 som både kunde tyda på stål eller info bet. Som tur va folda han :D 300 efter avg

Snyggt... jag hade checkfoldat... men så har jag blivit lite weaktajt på gamla dar =)

Postad
Tilt!

Snyggt... jag hade checkfoldat... men så har jag blivit lite weaktajt på gamla dar =)

hehe tänkte också göra de, men något sa i mig att han hade PP :P Sen har jag tröttnat på Internet riggen. ALLTID(nästan) A på flop när man har KK, hade en streak när ja spela SnG's hade KK sex gånger och A på flop alla gånger

Postad

Sådär.. Chippie i 50+5 igen =) 9.3k .. när tidigare chippien synar med set på 8-10-J-Q-K brädan =) jag höll på att bara syna hans bet innan jag kom på att det var turnering o inte cash =)