oleby Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag tycker sannolikhetslära fungerar bra där också. har det blivit 4 röda på rad så torde det bli svart nästa osv, funkar bra : Den lektionen missade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
messer Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 En polare gjorde fan det otroliga.. spelade live turnering, tror vi var 5-6 pers, efter c:a en halvtimme hade den ovan nämda polare iallafall bara en halv big blind kvar i marker (eller en sb ^^) snäll som jag är "lånade" jag ut marker så han hde råd med hela bigen, en timme senare sitter jag headsup mot honom o förlorar ^^ (var nog närmare 2 år sen detta hände, alla var nya därför jag "lånade" ut marker till honom, folk visste inte riktigt hur man skulle göra annars, om man bara skulle betala sb som bb osv : )) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dannebragen Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Jag tycker sannolikhetslära fungerar bra där också. har det blivit 4 röda på rad så torde det bli svart nästa osv, funkar bra : Öhh, när du lägger pengar på färg har du alltid 48,65% chans att vinna, du får ju inte större chans att vinna på svart om det har varit 20 röda innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Det är ju visserligen rätt. Procentchansen ökar inte pga det varit många röda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 En kille i mitt homegame har berättat följande historia: Satt på finalbordet på en MTT. Var ganska nöjd med pengarna som var om jag skulle åka ut härnäst. hade minst marker på bordet. Då kom familjen på besök så jag var tvungen att vara social. Så det blev att bara ställa in med varje hand. 37 händer senare hade jag lyckats vinna turneringen. Var en del lol mm i chatten... Ungefär så. Ibland har man tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dannebragen Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Det är ju visserligen rätt. Procentchansen ökar inte pga det varit många röda Nee... men jag håller med om att magen säger svart om det har varit 4 röda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts