Gå till innehåll

POKERFORUM.nu - Sveriges svar på Guantanamo?

Recommended Posts

Det jag ibland funderar ikring är hur många som faktiskt läst igenom forumreglerna och postningsguiden...

Menar du att det finns folk som faktiskt har så mycket fritid att de läser sånt!? De flesta forum har så självklara regler att man inte behöver läsa sånt. Själv har jag aldrig någonsin läst igenom regler, bestämmelser eller licensavtal.

Att du gör det säger nog mer om dig än något annat.

De flesta som bölar över raderade inlägg, låsta trådar och ändrade rubriker (lägg märke till skillnaden mellan "de flesta" och "alla") är de som inte brytt sig om ovanstående "småsaker" och därför skriver en massa intetsägande rubriker eller lägger trådarna i fel ämnen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 2 weeks later...
  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ding! Övrig diskussion kan tas i Om Pokerforum-tråden som parre kommer starta för att förklara att jag är lika totalitär som sovietregimen.

Orkar inte starta ny tråd så jag skriver väl här:

Bara bra att du låser den tråden. Jag hade nästan slut på hån som inte bryter några forumregler, så det var lika bra att den blev låst. Liksom, det finns en gräns på hur länge man orkar snacka med en vägg :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser