Ruterkung Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Ingen read på spelaren Party Poker 1/2 Hold'em (6 max, 6 handed) FTR converter on zerodivide.cx Höjer med AQo från bb, inget konstigt med det Preflop: Hero is BB with Q:spade:, A:club:. 3 folds, Button calls, SB completes, Hero raises, Button calls, SB calls. Otroligt tråkig flop men betar ut ändå, får 2 tråkiga syner. Flop: (6 SB) 5:spade:, 6:heart:, 7:club: (3 players) SB checks, Hero bets, Button calls, SB calls. Ett till dåligt kort och jag ger upp potten här, men alla checkar. Turn: (4.50 BB) 3:club: (3 players) SB checks, Hero checks, Button checks. Ojoj, nu blev det genast lite intressant, SB betar, vad ska jag göra? River: (4.50 BB) A:spade: (3 players) SB bets, Hero ??? Citera
duckstab Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Tycker du skall syna. Kanske kan du få en overcall av knappen. Du slipper även utsätta dig för risken att SB återhöjer med sin stege som han tänkte check-raisa på turn men betar i panik nu. Citera
snudde Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 minst syn är väl givet tycker jag. han kan betta med vad som helst där i hopp om att få potten, kanske träffa A, kanske har han ett mellanpar. Är inte omöjligt att jag skulle raisa där om jag vet att jag skulle få syn av en sämre hand Citera
Gyre Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Tycker brädan är lite väl läskig för att höja mot två personer där. Bättre att hoppas på overcall från killen bakom så slipper du också risken att bli 3-bettad. Citera
Ruterkung Postad 18 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2006 ok, jag tog synen där och fi visar upp A9. Citera
Recommended Posts