Björnes1976 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 jag har konto hos: Ladbrokes,expekt och nu funderar jag på att pröva Partypoker. Vet någon om expekt ingår i prima också och då kan man väl inte ha ett konto även där! och om inte vilket nätverk tillhör expekt isåfall?? jag vet att iallafall ladbrokes , unibet är väl fristående! tack för svar Citera
hose Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Expekt har lämnat Prima och tillhör numera Tain. Unibet tillhör B2B. Citera
Timmi Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Ladbrokes: Eget Unibet: B2B Party: Eget Expekt: TAIN Citera
Sansrom Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Hej Björnes! Ladbrokes är fristående, Expekt tillhör numera Tain-nätverket (tidigare tillhörde de Prima) och PartyPoker är ett eget nätverk. Unibet tillhör B2b-nätverket. Det ska alltså inte vara några som helst problem att pröva Party. Lycka till! PS. Det går att ha konton på flera Prima-sajter, du måste dock ha samma namn på alla. Citera
schenker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Привет товарищи покера! Tackar, vad hälsad du också! Citera
Sansrom Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Привет товарищи покера! Tackar, vad hälsad du också! Citera
schenker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Привет товарищи покера! Tackar, vad hälsad du också! Fan va bra med online-översättning. "Greetings Poker Comrades" Citera
Recommended Posts