wizzo Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Någon som vet om det finns en fysisk pokerbutik någonstans? Jag är sådär så jag vill känna och se prylarna innan jag köper, så internetshopping är jag inte mycket för. Vore grymt med en butik där man kunde känna på borden, kortlekarna, markerna osv...det kan man ju inte hos t.ex. teknikmagasinet heller där allt är förpackat, inga provexemplar... Nån som vet? *Flytt till Poker OT - QoS * Citera
z4___ Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Helsingborg, precis brevid pantbanken finns valeio Pokercafe, som har försäljning av det mesta inom poker. Citera
f98majo Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 cardcollector i göteborg. Ligger i focushuset mitt emot liseberg Sortiment finns på http://www.cardcollector.se/ Citera
Rette Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Akademibokhandeln har ett bra utbud. Citera
stenarn Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Akademibokhandeln har ett bra utbud. dyyyrt Citera
Recommended Posts