Benganiolo Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Vad är lägsta stakesen på metropolitans bord och hur får man 1 raked hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Pinsamma skitsida! 3 bord shorthanded NL50!? Är det ett skämt eller!? På frågan om varför det inte kommer upp nya bord svarar de: "Dear Client, Thank you for contacting us.Regarding your questions on our tables. We would like to inform you that there is nothing we can do about the tables being full,what we can do is advise you to wait for you chance.About the 100BB instead of 50BB,we will take inconsideration your thought. Kind Regards, Diana, MetropolitanPoker Team." Vill dom inte ha några kunder eller? Nej det blir nog till att casha ut mina pengar och skita i bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 testat spela fixed Headsup nu men va fan de funkar inte, fått en contributed ranked hand. hur mycke ska de dra för att de ska räknas ja å polarn funderar på köra högre nivå men skulle vilja räkna ut hur mycke vi förlorar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 har fått svar nu, om man registrerade sig före 15 30 GHT spelar man på det gamla erbjudandet, dvs efter antalet händer, inte contri. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 har fått svar nu, om man registrerade sig före 15 30 GHT spelar man på det gamla erbjudandet, dvs efter antalet händer, inte contri. Registrerade, gjorde en deposit menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 15.30 GHT när är det svensk tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 skulle vara GMT såklart, sverige har +1 på den, dvs 16 30 var gränsen på den svenska klockan.. Så där hade man tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag satt in 09.20 GMT så helt lungt för mig då det var ju jätte bra nyheter de där, tack för infon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caam Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 jag satte in typ 10min för sent då Fick detta svaret nyss: Hi Mikael, Thank you for contacting us.Regarding your questions on our sign-up bonus. We would like to inform you that in order for you to be entitled to the bonus,all players will have to play an amount of 2000 contributed hands.This can be done at all our tables no matter what rake.About the bonus being withdrawable,we would like you to know it is. We hope to have been of assistance to you and wish you the best of luck at our tables. Kind regards, Diana, MetropolitanPoker Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 testat spela fixed Headsup nu men va fan de funkar inte, fått en contributed ranked hand. hur mycke ska de dra för att de ska räknas ja å polarn funderar på köra högre nivå men skulle vilja räkna ut hur mycke vi förlorar? Vad är högre nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 tror ni de kollar om man råkar bo i samma stad som den man kör headsup mot? Spelar det nån roll vad vi tror? Tycker de att du missbrukat deras bonus så kan de säkert hitta nån klasul i deras T&C som gör att du inte får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Åhhh satte in 15:42 GMT hoppas dom har lite överseende... jag reggade mig ju tidigare... Kanske man lyckas få bara 2000 händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne65 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Ingen som har en bra bonus på gång nu när man lägger metro åt sidan tills vidare? Vill helst kunna ta ut pengarna på en gång,när bonusen är clearad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Kan personen som fick mailet av supporten där det stod att man fick de gamla erbjudandet om man regga sig före 15.30 gmt kopiera in mailet här, vill gärna se exakt vad som skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag fick precis det här mailet; Dear Client, Thank you for contacing us.Regarding the changes of our requirements for any player to be entitled to our sign-up bonus. This rule counts from now on since: 17:30 GMT Wednesday 18th JANUARY 2006 If you have sign-up with us before this time,you will be entitled to the bonus,if not we regret to inform you that you will be consider in the new rule players. We hope to have been of assistance to you and apologize for the inconvenience caused. Kind Regards, Diana, MetropolitanPoker Team. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag fick precis det här mailet; Dear Client, Thank you for contacing us.Regarding the changes of our requirements for any player to be entitled to our sign-up bonus. This rule counts from now on since: 17:30 GMT Wednesday 18th JANUARY 2006 If you have sign-up with us before this time,you will be entitled to the bonus,if not we regret to inform you that you will be consider in the new rule players. We hope to have been of assistance to you and apologize for the inconvenience caused. Kind Regards, Diana, MetropolitanPoker Team. 17.30 säger du gäller? Någon nämde 16.30! bli virrig alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Detta fick jag.. because if you did sign up before 15:30 GMT of January 18,you willstill be eligible for the old rules (2000 hands). So we will be waiting for this information to help you further . For more assistance please feel free to contact us. Best regards, Aislinn (Metropolitan support) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag fick precis det här mailet; Dear Client, Thank you for contacing us.Regarding the changes of our requirements for any player to be entitled to our sign-up bonus. This rule counts from now on since: 17:30 GMT Wednesday 18th JANUARY 2006 If you have sign-up with us before this time,you will be entitled to the bonus,if not we regret to inform you that you will be consider in the new rule players. We hope to have been of assistance to you and apologize for the inconvenience caused. Kind Regards, Diana, MetropolitanPoker Team. Sign-up är inte det samma sak som att bara regga sig. Eller betyder det att man satt in pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 härligt jag reggade mig runt 14:00 och började spela då! ska dock inte ropa hej än, efter 2000 så mailar jag o hör... har ca 1000 kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 testat spela fixed Headsup nu men va fan de funkar inte, fått en contributed ranked hand. hur mycke ska de dra för att de ska räknas ja å polarn funderar på köra högre nivå men skulle vilja räkna ut hur mycke vi förlorar? Vad är högre nivåer? skit samma de funka inte blev för dyrt. tar ut stålarna å kör nån annan bonus som e bättre, den där vägrar ja hålla på med 8k händer nej tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Man möter iaf många trevliga pf:are där! Satt och spelade lite heads upp mot fhaugen nyss. Spelade lite med någon annan som jagglömt nicket på också. metropolitan alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Det är så jävla sjukt tight..... Party är inget jämfört med det som utspelas nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Har alla ni som satte in pengarna före 17.30 fått ett mail om det bara är att spela 2000 händer, inte 2000 contributed eller? Satte in pengar 16.40, men än har jag inte fått ett mail. Har inte heller fått ett svar på det mailet jag skickade klockan 20.00 heller. Känner mig lite orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Alltså jag vet inte: 1. Vilken tid erbjudandet gick ut 2. Om tiden gäller insättning eller endast registrering jävla röra Om jag bara ska gå på detta..... Citat: Dear Client, Thank you for contacing us.Regarding the changes of our requirements for any player to be entitled to our sign-up bonus. This rule counts from now on since: 17:30 GMT Wednesday 18th JANUARY 2006 If you have sign-up with us before this time,you will be entitled to the bonus,if not we regret to inform you that you will be consider in the new rule players. We hope to have been of assistance to you and apologize for the inconvenience caused. Kind Regards, Diana, MetropolitanPoker Team. ......Så tolkar jag det som att signup är signup och inget annat, alltså inte insättning av pengar som kallas deposit. Dock kvarstår frågan 16.30 eller 17.30.... help me! (har naturligtvis mejlat support som också naturligtvis inte svarar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 står ju 17:30 GMT = Engelsk tid... 18:30 för sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts