Hakflem Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Denna fråga har säkerts ältats i hundra olika bonustrådar men men... Kan man sätta sprätt på sina inspelade 3000 VIP på tex Martinspoker innan man fått sin depositbonus? Jag tänkte ge mig på alla dessa frestande wsop-satelliter nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 är det ngt att fundera på då? Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Denna fråga har säkerts ältats i hundra olika bonustrådar men men... Kan man sätta sprätt på sina inspelade 3000 VIP på tex Martinspoker innan man fått sin depositbonus? Jag tänkte ge mig på alla dessa frestande wsop-satelliter nämligen. Ja du kan spendera de innan du får bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Metropolitan verkar ju ha ett jäkligt generöst signup-erbjudande. Ska nog pynta in några hundra $ där... Har inte Party nåt reload-erbjudande? Jag har lyckats nolla kontot där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan1986 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Har ni fått ngt activation email från metropolitan? För jag har inte fått det men det funkar ju bra ändå. Har inte satt in ngt än dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 ja, alltså metropolitanbonusen, bre grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag har redan satt in på metropolitan och börjat lira lite men någon som hittat vart man ser sina rakade händer än, har bara hittat ett ställe där det kan vara och det är under playng time där det står: Total 3 tables - 1hr 17min - 117 games played - 56 games contrituted. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 mejla med det där och fråga dem... antar att det är playing men har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag har redan satt in på metropolitan och börjat lira lite men någon som hittat vart man ser sina rakade händer än, har bara hittat ett ställe där det kan vara och det är under playng time där det står:Total 3 tables - 1hr 17min - 117 games played - 56 games contrituted. Enl svar från supporten: "To clear the bonus, you need to play 2000 hands at a real money table. There is no minimum rake required, and you do not have the obligation to play the hand to the finish. A hand will be rated as played when you have been dealt cards at a real money table. When you have fulfilled to the bonus requirements, you have to send support an e-mail, and the bonus will be credited to your account within 2 business days. Note that you have 2 months from the date of your first deposit to reach the 2000 hands. Hopefully you have been sufficiently informed, if not, please feel free to contact us again. And we wish you the best of lucks playing at our tables!! Sincerely, Lily (MetropolitanPoker Support)" Händerna behöver alltså inte vara raked utan räcker med att du fått kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Har mailat men fick inget svar på frågan utan dom skrev bara att dom ville veta mitt nick på deras sida...jag har skrivit de till dom nu så jag lär väl få veta snart men om nån visste här så vore de ju enklast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag har redan satt in på metropolitan och börjat lira lite men någon som hittat vart man ser sina rakade händer än, har bara hittat ett ställe där det kan vara och det är under playng time där det står:Total 3 tables - 1hr 17min - 117 games played - 56 games contrituted. Svar på frågan angående hur man ser hur många händer man lirat: "In regard to your question about how to see how many hands you played, there are two ways to do that. You can either go to hand history and enter a search range, or you can go to "Account >> PlayerServices >> PlayTime Report" from the main lobby. If the data does not show immediately, it may not have been updated. In that case you have to try again the next day. We hope you have been sufficiently informed, and invite you to contact us again should you have any questions or concerns. Kind regards, and best wishes!! Sincerely, Lily (MetropolitanPoker Support)" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag tolkar det där som att man bara behöver få ihop 2000 games played..isf är bonusen sjukt bra spelade ca 30min på 3bord och fick ihop 117 så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Jag tolkar det där som att man bara behöver få ihop 2000 games played..isf är bonusen sjukt bra spelade ca 30min på 3bord och fick ihop 117 så Yes sir. Sjukt bra bonus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Nu har jag satt in pengar på Metro.. Undvik att maila supporten med en massa lama frågor och ge fan i att skriva detta någon annanstans... så kanske vi hinner cleara innan de tar bort skiten. maila support ska ni göra när ni har gjort era 2000 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 hur fick ni 500 dollar, det är en limit på 250 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 hur fick ni 500 dollar, det är en limit på 250 va? Fungerade utmärkt att sätta in $500 med Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Nu har jag satt in pengar på Metro.. Undvik att maila supporten med en massa lama frågor och ge fan i att skriva detta någon annanstans... så kanske vi hinner cleara innan de tar bort skiten. maila support ska ni göra när ni har gjort era 2000 händer LOL. JA. Snart börjar dom ana oråd och kommer ta bort bonusen när det ramlar in massa mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 jo, med det är en gräns på 200 på neteller också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 jo, med det är en gräns på 200 på neteller också.. Var ej så för mig, maila supporten och be de höja din deposit limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 hos neteller lr metro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 hos neteller lr metro? Metro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 funkar det med visakort på metro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazy_toker Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 fitta gäller få ihop 500dollar å de snabbt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Kan någon lotsa mig? Kan inte sätta in pengar på Metropolitan. Provade att trycka på cashier men får bara ett (An unexpected error occured while processing your request.) till svar. Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Kan någon lotsa mig? Kan inte sätta in pengar på Metropolitan.Provade att trycka på cashier men får bara ett (An unexpected error occured while processing your request.) till svar. Hur ska jag göra? Låter som ett internt, tillfälligt fel hos Metropolitan. Kanske vänta en liten stund eller testa på en annan dator/uppkoppling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts