Gå till innehåll

Artikel: Allsvenskan byter skepnad


totti

Recommended Posts

Efter tv4 nu har gjort klart med rättigheterna för kommande års allsvenska aviserar man nu ett antal förändringar. Till att börja med så kommer domarna vara utbytta mot Tuttlisa Sundell hör och häpna.

-Jag har ingen erfarenhet av att döma allsvenska matcher men i mina yngre dar så spelade jag innebandy i skolan och om jag inte minns fel hade jag jättekul, säger en upprymd Sundell över telefon.

Detta är bara ett steg mot att göra fotbollen mer underhållande. Den största skillnaden mot förra året är att varje lags mittfält ska bestå av tv-kändisar. Exakt hur tv4:s programchef Nisse vill formera lagen är ännu hemligt men han berättar att ett rakt mittfält med snabba dokusåpadeltagare på kanten är en möjlighet:

-Det är ju bara att titta på de regerande mästarna djurgården, de är ju alla jätteduktiga. Därför tycker vi det är bättre att lägga till spelare av ett annat slag, nämligen kändisar. De är jätteduktiga.

Och som kaka på moset ska extrapoäng delas ut till de lag som har sex under pågående match, även stora runda tuttar kommer premieras, hur är ännu oklart.

 

http://www.kändispressen.se/index.jsp?a=5078212455

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...