Gå till innehåll

Rakeback uträkning?


AoZ

Recommended Posts

Jag tolkar reglerna som att detta är en legitim fråga från min sida: (om inte så ber jag om ursäkt)

 

Hur räknas en rakeback ut?

Ponera OM man skulle ha rakeback på b2b, vad skulle 10 000 spelade VIP ge för rakeback om jag spelar på 1/2 5 Card draw. Cirka? Pratar vi summor kring 100€, eller 1000€ Större än så kan det väl inte vara enligt fivna siffror?

 

Jag frågar för att jag som spelar på b2b ej är berättigad till rakeback och undrar helt enkelt om det är mycket jag tappar jämfört med de som har rakeback. Nu är det inte så att jag kommer att byta sajt då 5cd är klart bäst på b2b!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja VIP kan inte direkt mäta sig med riktig rakeback. På 10000 händer på 1/2+ tjänar du lätt nära $1000 med 20% rakeback. Då är det utan alla händer som inte når upp till en VIP dessutom - som du fått rakeback för också även om det inte blivit så mkt för varje hand. Dock vet jag ingen sida där man bara skulle kunna få 20% så du kan nog räkna med mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är sex spelare vid bordet och snittraken är €1 (vilket den inte är på €1/2) så kan du räkna med €10000 i rake/6 spelare x 20%= €333

 

Om du spelar ihop 10000 vip på en månad så får du €250, spelar du 5000 vip får du €100.

Dessutom har du ju heyshop...

 

Summa sumarum är att om man inte spelar så högt är inte B2Bs cashback system någon tokig rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...