fannys Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 AA vs J6...... Vilken TOMTE Du vet vad jag menar..... Citera
Mjukis Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jepp, vet precis vad du menar, satte han på AJ eller färgdraget. Synd att de blev tomteklonk på river!! Ghaa 54h vs KK är inte heller så het Du vet vad jag menar Citera
fannys Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 blir lite mkt slask poker på den leveln... Kör 6 bord nu bara för att testa om timpenningen stiger... Citera
fannys Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 Spelade ju inte draghanden passivt... (45) Citera
Mjukis Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Min timpenning är inte hög kan ja lova, du ser ju vad jag åker på hela tiden! Hade du lagt AA där? Losat ca $750 på typ sådana händer som du såg förut på 2 veckor, vet inte om jag är favorit på floppen med AA där men fan att dom alltid ska klonka på river, varför aldrig på turn 750 dollar är mkt för mej, hade iof fått 30 att spela för och gick upp till 800 men fan! OT: Har du o "kärringen" köpt in er till EPC eller kommer ni till nästa satellit? Citera
fannys Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 vi kommer nog köpa in oss snart... Vet ej om jag var favorit på floppen??? Hade han färgdrag också eller?? Såg inte hela..... Men annars e du ju jättefavorit.. Citera
Andersson1 Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 AA är fina händer.. känner du igen.. AA vs KK.. Turn KLONK.. pot till mjukis.. AK 3 händer senare.. klonkar A. turn KLONK! set i damer. .sen va andersson borta! förövrig.. nice laydown på 4talet Citera
fannys Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2006 På tal om drag händer... mjuukiz Jag raisar innan flopp 4ggr blinds Två tomtar synar.. Flop As 5s 6d Jag raisar 70% av potten, båda synar Turn 4s Jag raisar 70% av potten igen, en synar river?? inget par på bordet iallafall och ingen spader till... Jag betar 70% igen av potten, Han raisar mkt.... Vad ska jag göra?? Jag gick all in och fick syn.... Tomten visar KQs..... Jag visar 23s.... straight flush... Han blev nog lite förvånad att förlora den potten... hehe Det är tungt mjuukiz att bli utköpt hela tiden.. men det vänder... hade min första minus månad i december men nu går det "stadigt" upp igen keep up the good play Citera
Mjukis Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Tomtens flop va Xc J Xc hans hand: J6c.. jag betar ca 70% pot på flop och han ställer.. Visst att han har "bra" hand o drag men att syna pre med ett $3 raise e snyggt ju.. "dom va ju suited" Bra raise där med 23s Du gillar suited connectors har ja märkt. Citera
Mjukis Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 AA är fina händer.. känner du igen.. AA vs KK.. Turn KLONK.. pot till mjukis.. AK 3 händer senare.. klonkar A. turn KLONK! set i damer. .sen va andersson borta! förövrig.. nice laydown på 4talet Sluta slowa AA "Danne" Tyckte lite synd om dig i söndags, det va inte din dag riktigt. Citera
fannys Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2006 Syna med J6s 6ggr blinds det är väl normalt Coinflip på floppen ungefär... självklart skulle jag inte folda AA med den lilla information du får... Älskar sc , höjer oftast med dom om det går.... och sen betar jag rakt ut..... Att sitta och syna raise hela tiden går ju inte och kasta om du inte träffar.... Det går inte att spela dom så, då går man minus i längden. Man måste ju mixa upp sitt spel också.... Fast spykologisk poker funkar väl inte lika bra där fiskarna är vanligare en bra spelare som respekterar raise preflop... och inte synar med K högt på floppen... Vad har du för win % if flop is seen?? Mjuukiz?? Citera
some1blue Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Andersson1 skrev: AA är fina händer.. känner du igen.. AA vs KK.. Turn KLONK.. pot till mjukis.. AK 3 händer senare.. klonkar A. turn KLONK! set i damer. .sen va andersson borta! förövrig.. nice laydown på 4talet Sluta slowa AA "Danne" Tyckte lite synd om dig i söndags, det va inte din dag riktigt. _________________ Ordförande & Klubbvärd för Westbaypoker Måste ju bara förtydliga för vår ordförande att Andersson1 inte är "Danne" o att han som ÄR "Danne" absolut inte under några som helst omständigheter kallas just "Danne"... Blir de nån jävla tour eller? Citera
some1blue Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Fråga: Söndag 29/1 är det både prispott som vanligt och stolar till EPC? Hur finansierar klubben detta? Strålande iallafall.. men varför ingen turnering nu på söndag 22/1 som tänkt, även om de inte blir expekt tour? Citera
Andersson1 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Broder. det är mjukiz som inte fattar. han har blandat ihop oss sen första dagen.. så är det när man går på något förbjudet preparat! låter läckert med EPC platser med.. Jo var en tung dag. på tunerings spelet. men dominerade ju i homegamet sen hos dig.. då kände jag mig ju "hemma" Citera
Mjukis Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 some1blue: Lägg dig inte i min och din brors diskussion. Jag är fullt medveten om att det är du som är "Danne" men kallas tydligen för Daniel eller något helt annat som jag inte har kännedom om. Att din bror kallas Adde känner jag dock till men kallar honom likväl för "Danne" eftersom det är ett internt skämt oss emellan, så som jag nämde tidigare, lägg dig inte i. Varför det inte blir någon turnering på söndag som det va tänkt är just för att det låg en "tour" där innan. Skulle vi ändra till en vanlig turnering så skulle vi inte hinna få ihop folk till denna, det är vad jag tror iaf. ANG EPC: Svar: Ja! Det är både pengar och stol till EPC till top 3. Klubben finansierar detta på det sättet att vi tar 6750 skr (3*2250) från potten. Vi har kommit fram till att detta är den bästa lösningen eftersom "satelliter" tydligen inte är så populära i denna stad medans Re-buy turneringar är väldigt populära.. Tror det blir en bra kombination, och värdet i turneringen blir ju inte sämre. Rätta mig om jag har fel. Citera
some1blue Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Mycket bra.. är mycket nöjd med svaren... spec det senare då kanske.. Men då lirar vi hos dig på söndag istället med något högre insats än vanligt? Eller nån dag i veckan kanske? Just nu är jag mest avis på att vi inte har något internt skämt du o jag mjukiz... Citera
Andersson1 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 känner spel ikväll låter bra eller vad sägs mjukiz? dante blev lite avundsjuk nu tror jag. hoho.. är rätt sugen på lir.. klart det blir ikväll? Citera
Mjukis Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Jaja... ok.. vi tar ett lir hos mej ikväll... Kl 18 eller?! Ring eller posta här om ni ska va med... 070-7792491 Citera
Andersson1 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 18:00 klart! jag kommer.. jag ringer tiltjompa med Citera
Mjukis Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 bra... så skinnar vi willy_wonka på hans veckopeng Citera
some1blue Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Ska fundera på om jag ska vara med på ett hörn oxå då... är ju sugen.. gör det avgiftsfritt ikväll... lessons 4 free ! Citera
Mjukis Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Vad har du för win % if flop is seen?? Mjuukiz?? 34%, borde ha varit högre för några veckor sedan =) Vad har våran mr 56h för %? Har börjat vända lite nu, hoppas på att det går stadigt uppåt! Citera
fannys Postad 19 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2006 mr 54 h menar du väl.... 42 % på expekt, där går det sämst också.... (spelar lite lägre där också så det är väl fler tomtar som tittar floppen...) 44% på prima... 47% på pp..... 51% på crypto.... där går det "stadigast" för tillfället..... Spelar högst där också.... Det är ju svårt att jämföra olika nivåer antar jag.... Det är ju mkt svårare att bluffa på låga nivåer... Då dom har antydan att syna med par i 2or hela vägen ut... Citera
Willy_Wonka Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 nån som vet vilken sajt som är bäst för SNG's? Jag spelade på B2B, deras €10+0.5 turbos, men nu har de höjt rejken till €1, så jag ska byta. PokerStars kanske är nåt, men jag har fått för mej att motståndet där är mycket bättre än många andra, så vad säger ni? Citera
Recommended Posts