Esset Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Någon som kan ge mig några användbara tells som folk ofta gör. Jag brukar spela shorthanded live. Hur spelar man mot en stabil spelare som kan bluffa också om man inte vet några tells på honom och har svårt att få en read eftersom han varierar sig mycket? Citera
spyse Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Mike Caro - Caro's Book of Poker Tells http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=1580420826&s=1 Annars finns det en sök funktion på forumet oxå. Citera
fl0w Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 En vanlig tell är att hans lugg ändrar färg när han får AA. Citera
Esset Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2006 att du ens orkar flow... så löjligt Citera
StoffeT Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 En vanlig tell är att hans lugg ändrar färg när han får AA. Mycket möjligt att det är en onödig kommentar, dock en jäkla rolig sådan Citera
Waggho Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 En vanlig tell är att hans lugg ändrar färg när han får AA. Mycket möjligt att det är en onödig kommentar, dock en jäkla rolig sådan Haha jag tyckte också det var roligt faktiskt... mest när jag såg framför mig hur luggfärgen tonas över till en annan och killen mitt emot tänker "AHA!" Mer seriöst så skulle jag nog i din situation inrikta mig på att försöka specialstudera personen i fråga och se om du kan snappa upp nåt. Svårt att säga nåt generellt, men allt som avviker från hans normala beteende (vad gäller röst, blick, handförning osv) betyder sannolikt något. Citera
Staahla Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Jag skulle föreslå det som många andra brukar åberopa här på forumet och som Hjort alltid är lika fascinerad av: Spela ut honom efter floppen. Schysst rubrik förresten. Citera
Slegr Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Någon som kan ge mig några användbara tells som folk ofta gör. Jag brukar spela shorthanded live. Hur spelar man mot en stabil spelare som kan bluffa också om man inte vet några tells på honom och har svårt att få en read eftersom han varierar sig mycket? du spelar inte mot en sån spelare, hitta nån fisk istället Citera
Recommended Posts