Gå till innehåll

Vilken tecknade serie tycker du är bäst?


slovakien

Vilken teckande serie tycker du är bäst?  

165 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken teckande serie tycker du är bäst?



Recommended Posts

Borde finnas alternativet "Family Guy pre-season 5". Säsong fem jämfört med de andra är otroligt mycket sämre.

 

Precis som att inte andra serier blir bättre eller sämre med tiden.

Dock ska sägas att Peters läkarbesök i 508 var fantastiskt!

 

Jag röstade på Simpsons, som är ganska överlägset i mina ögon, även om South Park oftare är roligare och mer knivskarpt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde finnas alternativet "Family Guy pre-season 5". Säsong fem jämfört med de andra är otroligt mycket sämre.

 

Precis som att inte andra serier blir bättre eller sämre med tiden.

Dock ska sägas att Peters läkarbesök i 509 var fantastiskt!

 

Jag röstade på Simpsons, som är ganska överlägset i mina ögon, även om South Park oftare är roligare och mer knivskarpt.

 

Själv tycker jag Southpark börjar spåra ur, blir ju bara sjukare och sjukare :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, vad svårt. Klart iaf att Simpsons, South Park och Family Guy är i en klass för sig.

 

South Park nästan enbart för Cartman. Sjukt höga toppar men desto djupare dalar.

 

Simpsons har bättre snittnivå än SP, men samtidigt inte lika höga toppar.

 

FG fick till sist min röst. Alltid hög lol-faktor, och vissa avsnitt tackar man för reklampauserna så man får hämta andan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Asså jag håller inte med, jag tycker fam guy säs5 är fruktansvärt bra. Gi Joe referenser mm så underbart!!

 

"hmm that novel you've been working on? mmm?" Stewie äger!!

 

Fam guy, sjukt bra.

 

Katastrof att futurama inte görs längre. Hur fan kunde de lägga ner den. Simpsons har ju kontinuitet men fam guy o futurama är roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan man inte rösta på Bamse?

'

Alla får inte plats men jag skulle vilja se Starzinger själv! =)

 

Men nu fick Family Guy rösten för att Peter i ett avsnitt ramlar på trottoarkanten och sitter och drar andan i 1 - 1.5 minut! (Ni som sett det vet hur roligt det är) :club:

 

aaa, det var ju askul :) efter typ 10 sekunder tänkte man slutar han inte snart? , 10 sekunder senare börjar man garva och undrar hur länge han ska hålla på, 2 minuter senare så har man ont i magen av allt skratt och han ger sig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan man inte rösta på Bamse?

'

Alla får inte plats men jag skulle vilja se Starzinger själv! =)

 

Men nu fick Family Guy rösten för att Peter i ett avsnitt ramlar på trottoarkanten och sitter och drar andan i 1 - 1.5 minut! (Ni som sett det vet hur roligt det är) :club:

 

aaa, det var ju askul :) efter typ 10 sekunder tänkte man slutar han inte snart? , 10 sekunder senare börjar man garva och undrar hur länge han ska hålla på, 2 minuter senare så har man ont i magen av allt skratt och han ger sig ;)

 

Det är nästan lite grand samma effekt som när dom sitter och spyr, Peter, Chris, Stewie och Brian.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min röst gick till simpsons, men för 3 månader sedan hade det lätt varit family guy!

Jag har nämligen kollat på alla episoder (säsong 1-3) 3 gånger.

Dock måste jag säga att det var väldigt kul när han hade köpt en katapult för megs studiepengar... :P meheheheheeeehe (lägre och lägre, Peter Griffing Style!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min röst gick till simpsons, men för 3 månader sedan hade det lätt varit family guy!

Jag har nämligen kollat på alla episoder (säsong 1-3) 3 gånger.

Dock måste jag säga att det var väldigt kul när han hade köpt en katapult för megs studiepengar... :P meheheheheeeehe (lägre och lägre, Peter Griffing Style!)

 

Dom är på femte nu.. men det är lätt de bästa säsongerna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min röst gick till simpsons, men för 3 månader sedan hade det lätt varit family guy!

Jag har nämligen kollat på alla episoder (säsong 1-3) 3 gånger.

Dock måste jag säga att det var väldigt kul när han hade köpt en katapult för megs studiepengar... :P meheheheheeeehe (lägre och lägre, Peter Griffing Style!)

 

Dom är på femte nu.. men det är lätt de bästa säsongerna

 

Jag ska försöka "köpa" dem så snart som möjligt! ^^ :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...