misternils Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Nästa gång jag har träffat mina 2 outs på rivern, så ska jag använda den här buggen som ursäkt tror jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Master M Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Prima är mer riggat än en afghansk porrfilm, så vem fan vill spela på den ruttna sktisajten i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 19 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Prima är mer riggat än en afghansk porrfilm, så vem fan vill spela på den ruttna sktisajten i alla fall? Och det grundar du på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Prima är mer riggat än en afghansk porrfilm, så vem fan vill spela på den ruttna sktisajten i alla fall? Och det grundar du på vad? Att han sett mkt afghansk porrfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Se det som en utmaning o kör stenhårt. Håller med. Poker är ska vara lite svårt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Har hänt mig också, det jag gjorde då var att installera om klienten, sen funkade det. mvh Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Spela handen som om du har A,A , brukar jag göra, brukar gå ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts