Gå till innehåll

Bugg i Prima, vad i hela fridens hel*ete är detta?


Carl_X

Recommended Posts

Vill börja med att be om ursäkt för min rubrik. Den är varken rättvisande för innehållet i mitt inlägg eller språkligt korrekt.

 

Någon som har varit med om detta innan? Jag ser alltså inte mina kort. Jag checkade den handen och fick se floppen. Kunde fortfarande inte se mina kort. Var tvungen att folda ett bet. Detta inträffade för ca 20 min sedan på Battlefield Poker NL20.

 

http://www.supporter.se/scrn.JPG

 

* RP och stor bild till länk - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade varit mäktigt att ställa in i det läget. 8-)

Frågan kvarstår dock: Ska jag kräva Prima på min BB? :twisted:

 

Jag krävde Expekt på min insats (när dom fortfarande låg på Prima), men det blev blankt nej.

 

/schenker

Blankt nej? Märkligt. Jag har ju trots allt förlorat pengar som beror på ett problem i deras programvara. Eller har dom något förbehåll att dom inte tar ansvar om det finns buggar etc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så blodigt är det iofs inte att fixa. Visst det är en liten bugg och dom borde få ordning på det i mjukvaran.

Men lösningen är helt enkelt att lägga ett annat fönster framför så klienten ritar om sig, då ser man korten. Oftast så har jag jämt nån hemsida i bakgrunden när jag spelar och två snabba Alt+Tab löser jämt det där. Funkat för mig dom 2-3 gångerna det hänt under 2 års spelande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...