jaroiten Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Tänker du fria till tjejen? Kolla in den här filmen först: http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=3DOFV5PG4YS3P2438SVP3IRHPN Citera
Loveless Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Är det den på fotbollsstadion (eller vad det nu var)? Citera
Staahla Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Vilken mardröm! På en basketarena är det. Citera
kayantic Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jag gillar speakerns sista kommentar också... Hehe. Citera
kfluffie Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jag gillar speakerns sista kommentar också... Hehe. =) "Ohhh ... [Paus] Thanks for competing ..." Citera
Hjort Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Man kan ju föreställa sig hur fin kommunikation det paret måste haft. Minst av dem måste ju vara rejält skadad på något sätt. Citera
stitchio Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Man kan ju föreställa sig hur fin kommunikation det paret måste haft. Minst av dem måste ju vara rejält skadad på något sätt. Exakt min tanke, han kanske var galet kär i henne och tänkte att om han friar till henne där så kan hon inte säga nej! Citera
flibben Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Man kan ju föreställa sig hur fin kommunikation det paret måste haft. Minst av dem måste ju vara rejält skadad på något sätt. Exakt min tanke, han kanske var galet kär i henne och tänkte att om han friar till henne där så kan hon inte säga nej! It's a classic! Citera
Fido Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Jag tror hon mest blev arg för att han orsakade rundgång.... Usch så tungt! Stackarn har fixat och donat för hennes skull! (Tänk om hon inte hade hittat honom då? Vad hade han gjort då?) Men som Hjort sa, någonting måste ju ha varit allvarligt fel i kommunikationen där! Citera
Henkeman Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Kan ju vara så att hon bara blev jävligt besviken på att han friade på det sättet, hon hade säkert blivit jätteglad om han friat under en promenad i en park eller på någon romantisk restaurang.. oh well.. Citera
Hjort Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Kan ju vara så att hon bara blev jävligt besviken på att han friade på det sättet, hon hade säkert blivit jätteglad om han friat under en promenad i en park eller på någon romantisk restaurang.. oh well.. I så fall är hon lite halvgalen som förnedrar honom inför ett par hundra åskadare plus tvpubliken. Exakt min tanke, han kanske var galet kär i henne och tänkte att om han friar till henne där så kan hon inte säga nej! Ja, det eller ett öra i posten ska ju fungera bra för att vinna någons hjärta vad jag förstått. Citera
stitchio Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Kan ju vara så att hon bara blev jävligt besviken på att han friade på det sättet, hon hade säkert blivit jätteglad om han friat under en promenad i en park eller på någon romantisk restaurang.. oh well.. I så fall är hon lite halvgalen som förnedrar honom inför ett par hundra åskadare plus tvpubliken. Exakt min tanke, han kanske var galet kär i henne och tänkte att om han friar till henne där så kan hon inte säga nej! Ja, det eller ett öra i posten ska ju fungera bra för att vinna någons hjärta vad jag förstått. Säger du att du tvivlar på mina raggningsmetoder? Att flytta in hos tjejen som överraskning är också ett bra knep. Citera
Waggho Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Man kan ju föreställa sig hur fin kommunikation det paret måste haft. Minst av dem måste ju vara rejält skadad på något sätt. Exakt min tanke, han kanske var galet kär i henne och tänkte att om han friar till henne där så kan hon inte säga nej! Lite Toby Young över det hela... men för honom funkade det ju. Citera
Recommended Posts