emilio_barzini Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 snart dags att bubbla upp! Bubblan är min, som vanligt. Så ge fan! Citera
emilio_barzini Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 men kan ni åka ut så jag jag ta bubblan någon gång... Citera
emilio_barzini Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 fan då Bommade bubblan med en placering!! Fick iaf avsluta med AK vs AQ! Emiliostyle!! Citera
eMz Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 nejdu bubblan knep jag den här gången! Citera
arsenalrulez Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Killen som drog ut mina AA med 46, A7 med 8T och tillsist mitt tvåpar med sitt top-par, degen in på turn. Han vann Bitter? jag? neejdå Citera
Ruff Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Vem vann? killen heter dewe66 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=21822&highlight= själv åkte man 99 vs aq på finalbordet. Det sjukaste var killen som var disconnectad ett bra tag innan finalbordet började om slutade på femte plats, genom att konstant spöa bättre händer på bb. Citera
Skadast Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jo... man fick se några sjuka utdragningar och vändningar med 4 pers kvar. Heads up såg det ut så här ett tag: Blinds 5000/10 000 Loves stack: 545 000 Dewes stack: 15 000 Vinnare: Dewe66 Citera
Pokemonn Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Jo... man fick se några sjuka utdragningar och vändningar med 4 pers kvar. Heads up såg det ut så här ett tag: Blinds 5000/10 000 Loves stack: 545 000 Dewes stack: 15 000 Vinnare: Dewe66 Holy crap! Ska inte det vara typ omöjligt!? Är det inte bara att typ ställa honom all-in hela tiden, så missar han en hand och faller bort...? Riggat! Citera
arsenalrulez Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Thats poker, även en blind höna kan hitta en klonk eller vad man brukar säga? Hade f.ö riktigt trevligt när vi var på samma bord skadast, väntar fortfarande på att du ska betala tillbaka stejken ja gav dej Citera
Manga_s Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Finns det någon resultatlista att checka? Blev disconected men hamnade ITM, vet inte vilken plats dock Citera
arsenalrulez Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 5a tror ja du kom, om du är killen som var sitting out på finalbordet Storklonkarn är ett passande nickname btw Citera
Manga_s Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 5a tror ja du kom, om du är killen som var sitting out på finalbordet Storklonkarn är ett passande nickname btw Hehe, ok. Misstänkte där ngnstans. Hade ca 50-60 extra på kontot. Jäkla skit att jag blev tvungen att dra, jobbigt när man har skola dan efter( smart att regga sig till en turney då?). Slaskade bra mkt på vägen, ville typ åka ut Var uppe i 50k ett tag men innan jag drog hade jag +30k, var 19 pers kvar då. Lite kul om jag kom 5a=) Nästa gång ska jag fullfölja och ta hem förstaplatsen Vad klonka jag då? Citera
arsenalrulez Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Minns ingen speciell hand men att du var allin typ tre gånger av blindsen och vann alla Citera
Pokemonn Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Hmmm, men foldas inte handen om man inte är med? Trodde jag. Citera
Skadast Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Hmmm, men foldas inte handen om man inte är med? Trodde jag. Inte på B2B Hade f.ö riktigt trevligt när vi var på samma bord skadast, väntar fortfarande på att du ska betala tillbaka stejken ja gav dej Jepp... vi kan dra en HU imorrn så ska jag nog kunna langa över några € Citera
dewe66 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Killen som drog ut mina AA med 46, A7 med 8T och tillsist mitt tvåpar med sitt top-par, degen in på turn. Han vann Bitter? jag? neejdå Efter som de flesta inte verkar ha samma forum namn som screen name så trodde jag inte detta va denna match ni diskuterade här. Men visst, det va jag som vann. Nu väntar jag bara in telefonen. Om dom nu skickar den anonymt, annars riskerar dessa paket att försvinna lika mystisk som en big chipstack gör ibland. /Dennis Citera
dewe66 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Jo... man fick se några sjuka utdragningar och vändningar med 4 pers kvar. Heads up såg det ut så här ett tag: Blinds 5000/10 000 Loves stack: 545 000 Dewes stack: 15 000 Vinnare: Dewe66 Den vändningen brukar jag göra *ler* Nä, det är nog så att det måste varit riggat /D Citera
dewe66 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Någon som vill köpa telefonen ? Jag får inte använda den (jobbar på Ericsson) Det går bra att förhandsboka på finalbordet Hur många telefoner delades ut? Jag har annars även en Ericsson T39 som du kan få köpa /D Citera
Skadast Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Någon som vill köpa telefonen ? Jag får inte använda den (jobbar på Ericsson) Det går bra att förhandsboka på finalbordet Hur många telefoner delades ut? Jag har annars även en Ericsson T39 som du kan få köpa /D Jag misstänker att han bara var lite kaxig inför turneringen Citera
arsenalrulez Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Hade f.ö riktigt trevligt när vi var på samma bord skadast, väntar fortfarande på att du ska betala tillbaka stejken ja gav dej Jepp... vi kan dra en HU imorrn så ska jag nog kunna langa över några € Puh, väntar tills vi sitter på samma bord i en riktigt fet turnering. Har satt upp en lapp vid datorn, "SKADAST SKA BETALA TILLBAKA" så ja inte glömmer Må gott! Citera
dewe66 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Någon som vill köpa telefonen ? Jag får inte använda den (jobbar på Ericsson) Det går bra att förhandsboka på finalbordet Hur många telefoner delades ut? Jag har annars även en Ericsson T39 som du kan få köpa /D Jag misstänker att han bara var lite kaxig inför turneringen Ahhh, så forum/chat startar innan turneringen? finns inte risk att den andvänds för att 'live' informera polare mm. /Dennis Citera
Skanke Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Någon som vill köpa telefonen ? Jag får inte använda den (jobbar på Ericsson) Det går bra att förhandsboka på finalbordet Hur många telefoner delades ut? Jag har annars även en Ericsson T39 som du kan få köpa /D Jag misstänker att han bara var lite kaxig inför turneringen Ahhh, så forum/chat startar innan turneringen? finns inte risk att den andvänds för att 'live' informera polare mm. /Dennis Det var bland det dummaste jag hört.... Citera
Recommended Posts