NeutroN Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Är det sånt som händer alla pokerspelare förr eller senare att det kan gå flera dagar tom veckor/månader utan att någon dag slutar med plus?! Om nu man t.ex har 5-6 dagar irad har förlorat 2-3 inköp.. vad har ni för råd att vända en sådan trend?! * Flytt till Nybörjarfrågor - QoS * Citera
lagerhult Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 5-6 dagar är inte speciellt mkt...finns folk som haft i flera månader uppemot året om inte mer...men det viktiga är at du inte börjar tvivla på din spelstil utan fortsätter som du brukar..ett tips är att när du känner att du inte kan spela som vanligt utan börja syna på allt i hopp om att fåvinna en pott så tar du pause i några dagar....så har säkert motivationen kommit tillbka sen...lovar att det vänder då Citera
NeutroN Postad 14 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2006 ok låter som ett bra tips.. fast ikväll kände jag att jag spelade något av mitt livs sämsta poker! Att förlora på att ha otur det kan jag tåla men att förlora pågrund av att jag själv spelar som spelarna som gett mig min rulle ifrån början då blir jag riktigt grinig .. men men får trösta mig hos tjejen lite så tar jag nya tag =D Citera
inteillaalls Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Det är väl en sak att ha otur i ett par veckor, det kan man ha, helt naturligt. Men om du spelar kasst, ja då vet du väl vad som ska göras? Citera
chippo Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 vilken timlön bör man ungefär ha när man som hyffsad spelare spelar no limit i förhållande till stora mörken? tacksam tör svar! Citera
Recommended Posts