Jimbolito Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 På Se&hör´s framsida härmodagen stog det att Agnes dejtade en pokermiljonär. Någon som vet vem det är? Måste verkligen få vetaaa!! Citera
wolf Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Scch, det där hade vi tänkt att hålla hemligt. Nu glömmer vi alla den här tråden Citera
Doc Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 http://www.prosharks.se/forum/Gossip/thread/18308/ Citera
chcar Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 På Se&hör´s framsida härmodagen stog det att Agnes dejtade en pokermiljonär. Någon som vet vem det är? Måste verkligen få vetaaa!! I ett annat pokerforum nämns namnet på den påstådde uppvaktaren - men några inlägg senare dementeras "nyheten" kraftigt av en välkänd bekant till den utpekade pokerspelaren. De hade bara varit på samma krog en kväll, enligt pokerspelarens kompis. All namnes withheld to protect the innocent... EDIT: slagen med över minuten... Citera
erik87 Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 På Se&hör´s framsida härmodagen stog det att Agnes dejtade en pokermiljonär. Någon som vet vem det är? Måste verkligen få vetaaa!! I ett annat pokerforum nämns namnet på den påstådde uppvaktaren - men några inlägg senare dementeras "nyheten" kraftigt av en välkänd bekant till den utpekade pokerspelaren. De hade bara varit på samma krog en kväll, enligt pokerspelarens kompis. All namnes withheld to protect the innocent... EDIT: slagen med över minuten... Äh, att de varit på samma krog under samma kväll räcker för Se & Hör. Citera
Ceritus Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 se&hör måste vara helt galen. Snart står det väl att usa har slutat kriga och att jag är påväg att bli premiärminister Man kanske ska ta och starta en skvaller tidning Folk verkar uppenbarligen läsa dom Citera
Eddie88 Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 De e sant, hon hade dissat honom- han försökte bara snacka med henne. Hörde det av en kompis som jobbar där. Citera
saltasten Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 hur kommer agnes in på sturekompaniet? hon e väl 17? Citera
eurythmech Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 hur kommer agnes in på sturekompaniet? hon e väl 17? hur kommer agnes in i medierna? hon e väl ointressant som person? Citera
ladatarzan Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 hur kommer agnes in på sturekompaniet? hon e väl 17? Middagsgäst? hur kommer agnes in i medierna? hon e väl ointressant som person? Här är en till som undrar. Citera
cAshville Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Hmm om detta stämmer så utmanar jag Ken på headsup med boxningshandskar till oddset att jag har ena handen bakbunden Citera
TANDEMCYKELN Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Vänner, Om ni är intresserade av skvaller, kan ni alltid kolla in Flashbacks skvallergrupp om denna händelse. Citera
worim Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Vänner, Om ni är intresserade av skvaller, kan ni alltid kolla in Flashbacks skvallergrupp om denna händelse. eller så kan ni börja prenumerera på Se&Hör... Citera
Dahlberg Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 åldersgräns spelar ingen roll i stockholm om man är rätt personm alternativt känner rätt personer... Citera
Zamora25 Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Detta stämmer inte, Agnes är min, min!!! Citera
Recommended Posts