tobias123 Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 är det nån som vet ett bra program att skapa botar på? jag tänkte ha det som ett "verktyg" på min dator och köra in min egna spelstil, bla vet nån ett bra program för botar så skicka ett pm * RP, tidigare rubrik "poker botar" - QoS * Citera
NorthQ Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 antar att du läst license agreement på poker klienten du använder och ser tydligt att det inte är tillåtet med botar eller några andra program... Citera
Katt3n Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Med den särskrivningen så trodde jag nästan det hade med sjukdomar att göra, typ "Poker botar åderbråck" eller "Poker botar skörbjugg" Citera
cazacu Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 tråden kommer antagligen låsas, men det hade vart coolt o göra en egen bot som sagt, typ lira nån lowlimit FL, men det e strikt förbjudet, vet ej vad följderna kan bli. Men skippa den idén. tack Citera
Fido Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Poker botar penningsbrist/fattigdomsbrist. Så är det. Välj själv utifrån din BB/100. Till trådskaparen: Ett bra program för botar är nog c++. Dubbel dos c-vitamin råder på det mesta. Citera
Rubicon Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Visst finns det pokerbotar att träna mot... Poker Academy tillhör väl de ledande Citera
Svinto Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 GCC är riktigt, riktigt bra att skapa pokerbottar med. Kan vara lite knepigt innan man kommer igång, men sen finns det inga gränser för vad du kan göra. Citera
cazacu Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 testa paint, rita upp det osv. spara det i *.exe o starta det samtidigt som din pokerklient. TADA! o nu har du en bot som spelar enligt din strategi! GL!! Citera
fl0w Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Om du tror att du kan använda ett "program för att skapa bottar i" så tror jag inte det är nån risk att någon av dina bottar röjer runt på våra pokerbord online inom den närmaste tiden. Läs på om programmering istället. Citera
Recommended Posts