NN4AN_Mike Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Tänkte öppna ett till konto jämte mitt befintliga konto på pokerstars. Tänkte att kontot kunde vara ett "slask-konto" där man kan spela ihop med polare, låta flickvänen spela etc. E det ok att ha mer än 1 konto kopplat till samma adress och kreditkortsnummer? Eller kan det bli strul så de spärrar bägge kontona ? mvh Micke Citera
fl0w Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Det tror jag inte är okej, nej. Jag säger inte att du skall göra det, men om du nu vill ha fler konton: Du skulle ju kunna registrera det exempelvis i din flickväns namn, eller i Kent Danielsson Jr. om nu Kent Danielsson är ditt namn, men det kan vara svårt använda samma kreditkort... och förmodligen inte i synk med deras T&C. Men allt det här kan du säkerligen läsa hos PS själva. Citera
garpen Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Håller med föregående talare, det är inget att rekomendera.. Låt polaren fixa det kontot då! Citera
eyedol Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Om nu flickvännen bl.a ska lira så varför inte skapa ett konto i hennes namn? Citera
Recommended Posts