Tortex Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Så att jag vet vilka jag ska undvika... Den enda jag själv känner till är Golden Riviera. Fy för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
String Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 royal vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Ja, det är verkligen ett katastrofalt användargränssnitt. Det skulle väl gå an om de lät förvalsknapparna vara kvar, men att plötsligt flytta på en beslutsknapp till ett annat ställe, det är så dumt att det inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CI Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 7sultans likaså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunkis Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Hehe jag tycker det är skitbra, hatar Primas vanliga layout, tycker att det är så lätt att missa när det är ens tur, särskillt vid multitable. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts