Gå till innehåll

jaroiten är en feg liten micro-limit tomte


jaroiten

Recommended Posts

SPEL #47

Vad: Bremen - Schalke

Spel: Bremen

Odds: 1.88

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

Trean möter fyran och Schalke är helt ur form i ligan och har lirat otroligt kasst senaste tiden. Dessutom väntar en rätt så viktig UEFA cup retur nere i Sevilla mitt i veckan. Och laget är mer eller mindre strandat på fjärdeplatsen medan Bremen har gått bra senaste matcherna och slog bland annat Bayern hemma med 3-0 sist!

 

EDIT: Har återigen gjort en miss och bokförde både Halmstad - Elfsborg och Carlstad - VF som spel #34. Bremen blir därav spel #47.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 586
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SPEL #17

Vad: FC KooTeePee - HJK

Spel: HJK

Odds: 2.50

Insats: €40 (2%)

Bolag: Nordicbet

FEL, HJK förlora med 2-1.

SPEL #32

Vad: Coria - Kiefer

Spel: Coria

Odds: 1.45

Insats: €60 (3%)

Bolag: Betfair

RÄTT, Coria vann en mycket jämn match där han hade över 23 dubbelfel med 2-1 i set!

SPEL #33

Vad: Kalmar FF - Djurgårdens IF

Spel: Djurgårdens IF (-0.25), ifall Djurgården vinner så vinner vadet, ifall det blir kryss så får jag hälften tillbaka.

Odds: 1.92

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

RÄTT, DIF peta in 0-1 bollen på övertid av den så älskade STEFAN BATAN! 8-)

SPEL #34

Vad: Halmstad - Elfsborg

Spel: Elfsborg (0), vinst vid Elfsborg seger och allt tillbaka vid kryss.

Odds: 2.04

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

RÄTT, 0-1 seger för Borås gänget!

SPEL #34

Vad: Carlstad United BK - Västra Frölunda IF

Spel: Carlstad

Odds: 1.70

Insats: €60 (3%)

Bolag: Unibet

RÄTT, Carlstad United krossade VFs juniorlag med 6-1!

SPEL #37

Vad: Nadal - Coria

Spel: Nadal att vinna med 2-0 i set

Odds: 1.49

Insats: €60 (3%)

Bolag: Betfair

RÄTT, Nadal körde över fisken Coria. Nåja i alla fall nästan.. 6-2 6-0.

SPEL #40

Vad: KooTeePee - HJK

Spel: Över 2.5 mål

Odds: 2.00

Insats: €40 (2%)

Bolag: Expekt

RÄTT, 2-1 till KTP efter ett rätt så sent mål. ;)

SPEL #44

Vad: Anderlecht - Standard Liege

Spel: X

Odds: 3.30

Insats: €20 (1%)

Bolag: Nordicbet

FEL, Anderlecht vann matchen med 2-0 efter bland annat mål av svensken Zetterberg.

SPEL #45

Vad: Anderlecht - Standard Liege

Spel: Under 2.5 mål

Odds: 1.90

Insats: €40 (2%)

Bolag: Gamebookers

RÄTT, som sagt 2-0. Och plussa totalt 0.8% på matchen.

 

Har haft lite flyt och tillsammans med Nadal-Coria traden som jag plussa €20 på så ser statsen nu ut så här:

Antal vad: 40

Omsättning: €1750

Netto: +€182

Träffprocent: 57.5% (23/40)

ROI: 110.4%

Medelodds: 2.2

Kan jag hålla detta uppe blir jag nöjd. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPEL #49

Vad: BK Häcken - Östers IF

Spel: BKH(-0.75), halva insatsen vinner vid 1 måls vinst och hela insatsen vinner vid 2 mål eller fler vinst.

Odds: 1.83

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

 

SPEL #50

Vad: GAIS - Malmö FF

Spel: Över 2.5 mål

Odds: 1.85

Insats: €20 (1%)

Bolag: Betfair

Magen säger att detta blir en målrik historia. Och förhoppningsvis så hjälper Göken till ifall pågarna inte producerar på egen hand.. ;)

 

SPEL #51

Vad: GAIS - Malmö FF

Spel: MFF (-0.25), halva insatsen tillbaka vid X och hela vinst vid MFF seger.

Odds: 1.97

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

Känns som MFF skall vara några klasser starkare. Och visst GAIS har inlett säsongen starkt och MFF rätt så svagt. Men för en månad sen hade detta varit ett bjudodds. Måste testas! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPEL #52

Vad: Chelsea - Liverpool Football Club

Spel: X2

Odds: 1.79

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

FA-cup semi och LFC kommer köra över stackars Chelsea. Inte en suck för Mourinhos grabbar.. :twisted:

 

Matchen spelas ju för övrigt på Old Trafford, med andra ord på en neutral plan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LaktosBob kanske har en egen deal, vi vanliga dödliga kan läsa följande på deras hemsida:

 

"Sportsbetting First Deposit:

50% Bonus will be paid for up to €100 for first deposits (Code: bet100).

Bonus cannot be withdrawn unless the bonus amount and the amount deposited (up to €100) combined has been wagered a minimum of 10X. After the bonus & the deposit (up to €100) combined amount has been wagered 10X, you will receive the bonus immediately upon deposit.

 

For Example: If your first deposit is €100, your bonus amount will be €50. You must wager €150 10X to receive the Sportsbetting bonus."

 

Om man tycker att det är bra i kombination med halvkassa odds, ja då kör man...

 

Följer din dagbok med spänning, ursäkta om du inte längtade efter just det här inlägget.

 

När jag satte in för ca en vecka sedan var det 3 ggr. Tur att man fick den dealen.

 

Nu ska jag inte förstöra din dagbok mer. Fortsätt med dina grymma betar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPEL #53

Vad: Villarreal - Real Sociedad

Spel: X2

Odds: 1.69

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

Villarreal vilar en hel del gubbar plus att dom har en annan del skadade. Och eftersom Champions League matchen mot Arsenal på tisdag sitter i de flestas hjärnor kan denna match nog förloras. Real strider också för nytt kontrakt och kommer sannerligen inte att sakna motivation!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPEL #54

Vad: Arminia Bielefeld - VfL Wolfsburg

Spel: Under 2.5 mål

Odds: 1.80

Insats: €40 (2%)

Bolag: Nordicbet

Hittade följande på ett bettingforum:

Mitt spel i tyskland i dag blir Bielefeld-Wolfsburg under 2,5 till 1.80 @ NB.

 

Bielefeld senaste 10: 1 över, 9 under.

Wolfsburg senaste 10: 3 över, 7 under.

 

Båda lagen snittar 0.97 mål framåt och 1.23 resp 1.60 mål bakåt.

 

1-0?

 

Fem av Bielefelds sex senaste matcher har slutat med 0 eller 1 mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPEL #54

Vad: Arminia Bielefeld - VfL Wolfsburg

Spel: Under 2.5 mål

Odds: 1.80

Insats: €40 (2%)

Bolag: Nordicbet

Hittade följande på ett bettingforum:

Mitt spel i tyskland i dag blir Bielefeld-Wolfsburg under 2,5 till 1.80 @ NB.

 

Bielefeld senaste 10: 1 över, 9 under.

Wolfsburg senaste 10: 3 över, 7 under.

 

Båda lagen snittar 0.97 mål framåt och 1.23 resp 1.60 mål bakåt.

 

1-0?

 

Fem av Bielefelds sex senaste matcher har slutat med 0 eller 1 mål.

 

Fint. Vad är det för forum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPEL #55

Vad: PFA Player of the Year

Spel: Steven Gerrard

Odds: 1.50

Insats: €300 (15%)

Bolag: Unibet

HEJAR PÅ LIVERPOOL OCH STEVEN ÄR MIN HJÄLTE! 8-)

 

Nä men ska försöka sälja han för 1.25 på Betfair, för där tradas han för 1.20... :twisted:

EDIT:

SPEL #56

Vad: PFA Player of the Year

Spel: Steven Gerrard

Odds: 1.95

Insats: €100 (5%)

Bolag: Scandicbookmakers

Jävla pissnissar. Tänkte fläska in några hundra € när jag så oddset. Dock så har de en limit på €100 deposit per dag och sen €67 på spelet. Men men får ju lätt minst 1.4 på Betfair så gratis pengar är gott.. :D

 

EDIT: Lyckades få in hela hundringen till 1.95 iaf. Och redan sålt €125 till 1.25 på Betfair. *smaskens*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[sUREBET?] Premier League PFA Player of the Year

Jag har lyckats hitta ett surebet så håll i hatten. Förra gången var det en med 135% återbetalning på Kvalserie hockeyn. Nu är det en nästan lika bra. 8-)

 

Spelobjektet är alltså "PFA Player of the Year" omröstningen. Det är omröstnigen där Premier League spelarna själv ska välja vem de tycker ska bli årets spelare. FA har redan släppt de 6 kandidaterna man har att välja på, och följande spelare är det:

- Steven Gerrard, Liverpool Football Club

- Frank Lampard, Chelsea

- Wayne Rooney, Man Utd

- Thierry Henry, Arsenal

- John Terry, Chelsea

- Joe Cole, Chelsea

Flera bolag släppte oddsen tidigare, bland annat Ladbrokes och Skybet, men de har nu stängt spel på detta objekt och de enda bolagen jag kan hitta som fortfarande erbjuder spel är Unibet och Scandicbookmakers.

De har följande odds:

17-05-06 12:00 Steven Gerrard 1.95

17-05-06 12:00 Frank Lampard 2.25

17-05-06 12:00 Wayne Rooney 5.50

17-05-06 12:00 Thierry Henry 7.50

17-05-06 12:00 John Terry 22.00

17-05-06 12:00 Joe Cole 60.00

Gerrard, S 1.50

Rooney, W 4.50

Lampard, F 5.00

Henry, T 8.00

Terry, J 18.00

Cole, Joe 50.00

Som ni ser så har båda bolagen gjort Stevie till favorit. En något konstig och stor sådan imo. Speciellt med tanke på att LFC inte ännu vunnit något denna säsong (är iofs i FA cup final nu, men så var det inte när oddsen släpptes.) Hur som helst så borde de andra nominerade (förrutom Cole) också ha goda chanser till utmärkelsen. MEN när man ser betting exchangen Betfairs odds just nu så kommer man på andra tankar. Där har nämligen Gerrard tradats för över €10k till oddset 1.2(!!). Vilket tyder på att någon vet något vi andra inte vet. Har själv lyckats laya (erbjudit andra personer att spela på) Gerrard till snittoddset 1.2. Som högst fick jag 1.3 men under dagen droppa det ned till 1.17 runt 1.17 till 1.19 fick jag igenom de största summorna. Oddset var till och med nere i 1.10 under dagen...

 

Hur som helst kan man här tjäna en liten hacka ifall man har lust. Ifall vi säger att man bettar på Gerrard hos Scandic för 1.95 och sen "säljer" honom för 1.20 hos Betfair gör man sig en 31% vinst på kapitalet spelat. 8-)

Vinst = 31.33%

1 67.35 * 1.95 = 131.33

2 22.84 * 5.75 = 131.33

 

Just nu är marknaden ganska sval dock och bästa som erbjuds just nu är 1.27, men borde nog gå att få minst 1.20 ifall man slänger ut en krok för oddset att backa honom är just nu nere i 1.11.

 

Ett problem är dock att Scandic verkar ha en deposit limit på €100/dag så jag fick köra större delen av mitt bet genom Unibet, vilket ger en lägre avkastning men ändå bra med pluss. :D

 

Ifall ni inte vill köra ett surebet måste det finnas bra med värde i Scandicbookmakers 1.95 på Gerrard iom att de flesta har stängt spel på detta objekt och att Betfairs marknad är så het på de låga nivåerna.

 

Spela dock på egen risk och kom inte och klaga ifall något inte går er väg. Jag har i alla fall redan gjort en fin hacka.. 8-)

 

Vinnaren av tävlingen meddelas den 24 Maj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt! Fast det är lite synd att man måste binda pengarna i en månad.

 

Hur mycket deg brukar man kunna lägga in på ett sure-bet? Jag är själv småintresserad, men har inte idts sätta igång.

 

Marknadsineffektiviteter is teh shit.

 

Vad hindrar förresten dig och mig från att tradea ett €10k-vad med varandra och på det sättet manipulera marknaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt! Fast det är lite synd att man måste binda pengarna i en månad.

 

Hur mycket deg brukar man kunna lägga in på ett sure-bet? Jag är själv småintresserad, men har inte idts sätta igång.

 

Marknadsineffektiviteter is teh shit.

 

Vad hindrar förresten dig och mig från att tradea ett €10k-vad med varandra och på det sättet manipulera marknaden?

Hjort,

jag gjorde ett liknande spel på segraren i Kvalserien i hockey då Nordicbet erbjöd 12 gånger på SkeAIK, 10 gånger på MIF, 75 gånger på Rögle och 150 gånger på Bofors. Och Unibet gav 3.75 gånger på Södertälje och Leksand. Det gav ungefär 1.35 gånger insatsen och då fick jag in nästan €1400, vilket gav mig ett plus på strax under €500. Man hade säkert kunnat trycka in ännu mer då, men Nordicbet var rätt så snabba med att slasha oddsen så han knappt komma på tanken att trycka in mer förrän MIF var nere i 6 och AIK 9 gånger. Men man kan nog få igenom en hel del med lite flyt.

 

Och nä det finns knappast något som hejdar oss ifrån att tradea ett €10k vad och på så få fiskar förrvirrade. Men på en "vanlig" marknad skulle €10k knappast räcka långt i och med att omsättningen på Betfair är så enorm, men på lite udda marknader som denna funkar det väl..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas ditt "surebet" går in. Troligen blir det så, men större skrällar har skett.

Jag höll på en del med surebets förr. På Betsson och BetAndGame var det rena guldgruvan. En polare tjänade ~20.000€ på ett år. Tyvärr hade jag inte BR eller tid att kunna dra in så mycket pengar.

 

Själv körde jag mycket Surebets på NBA för bara några månader sedan. Men man måste ha ganska stor BR för att det ska löna sig att lägga ner flera timmar om dagen.

 

Vi gjorde ett Excelark för att räkna ut Surebets före flera sajter med olika avgifter och grejer. Vi gjorde även en funktion för att kunna räkna ut och lägga hela vinsten på ett alternativ. Vinsten blev mycket bättre på så sätt om man la hela vinsten på favoriten.

Sen hade vi en sektion för Bookie också. Det är inte bara som spelare man kan tjäna pengar, bookie är bättre :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 spel lagda och här kommer en uppdatering på hur det gick för de 10 senaste avgjorda spelen:

SPEL #35

Vad: Portsmouth - Sunderland

Spel: Pompey (-1.25), vinst vid 2 måls seger för Pompey och hälften tillbaka vid 1 mål seger

Odds: 1.94

Insats: €60 (3%)

Bolag: Betfair

FEL, men Pompey vann i alla fall med 1 mål (2-1) så fick halva insatsen (€30) tillbaka.

SPEL #36

Vad: Lisleby - Selbak

Spel: Lisleby

Odds: 1.30

Insats: €40 (2%)

Bolag: Nordicbet

RÄTT, 4-2 till Lisleby.

SPEL #38

Vad: Newcastle - WBA

Spel: Newcastle

Odds: 1.84

Insats: €60 (3%)

Bolag: Betfair

RÄTT, 3-0 till Newcastle.

SPEL #41

Vad: Celta Vigo - Real Zaragoza

Spel: Celta

Odds: 1.85

Insats: €60 (3%)

Bolag: Unibet

RÄTT, 4-0 till Celta.

SPEL #43

Vad: Juventus - Lazio

Spel: Juve (-0.75), Halva vinsten vid 1 måls seger och hela vinsten vid två eller fler målsseger för Juve.

Odds: 1.83

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

FEL, 1-1 blev det.

SPEL #48

Vad: NY Yankees - Baltimore Orioles

Spel: Över 10 runs, pengarna tillbaka vid exakt 10 runs

Odds: 1.95

Insats: €20 (1%)

Bolag: Nordicbet

RÄTT, 5-6 och totalt 11 runs.

SPEL #49

Vad: BK Häcken - Östers IF

Spel: BKH(-0.75), halva insatsen vinner vid 1 måls vinst och hela insatsen vinner vid 2 mål eller fler vinst.

Odds: 1.83

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

FEL, 0-1 till Öster.

SPEL #52

Vad: Chelsea - Liverpool Football Club

Spel: X2

Odds: 1.79

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

RÄTT, Chelsea kross! 2-1 LFC! 8-)

SPEL #53

Vad: Villarreal - Real Sociedad

Spel: X2

Odds: 1.69

Insats: €40 (2%)

Bolag: Betfair

RÄTT, 0-2 till Real.

SPEL #54

Vad: Arminia Bielefeld - VfL Wolfsburg

Spel: Under 2.5 mål

Odds: 1.80

Insats: €40 (2%)

Bolag: Nordicbet

RÄTT, 0-1 till VfL.

 

 

 

 

Såja det ger följande statistik efter 50 spel:

Antal spel: 50

Omsättning: €2160

Netto: +€295.6

Träffprocent: 60% (30/50)

ROI: 113.7%

Medelodds: 2.1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en n00b.

 

Jag förstår inte riktigt. Hur ska man satsa pengarna för att det ska vara ett sure bet i fallet med Gerrard?

Det är inget riktigt surebet. Observera att Jaroiten har lagt till ett ? bakom Surebet...
[sUREBET?] Premier League PFA Player of the Year
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en n00b.

 

Jag förstår inte riktigt. Hur ska man satsa pengarna för att det ska vara ett sure bet i fallet med Gerrard?

Man ska satsa på att han vinner tävlingen till 1.95 hos Scandicbookmakers och sen skall man "laya" (det vill säga låt andra satsa på att Gerrard vinner tävlingen, och i det fallet agerar man själv bookie) till ett odds under 1.95 hos Betfair. Just nu kan man laya för 1.25, men tidigare under dagen har det varit stor action så långt ner som på 1.19, men även action på en nivå som 1.10.

 

Ifall man kombinerar detta och viktar insatserna så att det bli 67.35% på Scandic och 22.84% på Betfair så får man en garanterad avkastning på 31% av insatsen, förrutsatt att man lyckas tradea till 1.20. Även högre odds går dock bra så länge de är under 1.95..

 

Kan vara komplicerat så kanske bäst att du läser på lite för betfair är inte helt lätt att handskas med. Kan vara svårt med laya och backa plus att komma ihåg 5% kommissionen på vad förrutom asian handikapps som är 1%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en n00b.

 

Jag förstår inte riktigt. Hur ska man satsa pengarna för att det ska vara ett sure bet i fallet med Gerrard?

Det är inget riktigt surebet. Observera att Jaroiten har lagt till ett ? bakom Surebet...
[sUREBET?] Premier League PFA Player of the Year

Well, för mig som redan fått igenom stålarna är det ett riktigt surebet iom att jag redan fått mina bets på Betfair matchade. Dock så är det ju inget surebet förrän man fått sina bets matchade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en n00b.

 

Jag förstår inte riktigt. Hur ska man satsa pengarna för att det ska vara ett sure bet i fallet med Gerrard?

Det är inget riktigt surebet. Observera att Jaroiten har lagt till ett ? bakom Surebet...
[sUREBET?] Premier League PFA Player of the Year

Well, för mig som redan fått igenom stålarna är det ett riktigt surebet iom att jag redan fått mina bets på Betfair matchade. Dock så är det ju inget surebet förrän man fått sina bets matchade.

Ah, nu är jag med.

Hos Unibet kan man spela på Gerrard för 1.50 ännu.

BetFair, BetAndGame och Betsson tycks ha tagit bort spelet... eller är det bara jag som är ett blindstyre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en n00b.

 

Jag förstår inte riktigt. Hur ska man satsa pengarna för att det ska vara ett sure bet i fallet med Gerrard?

Det är inget riktigt surebet. Observera att Jaroiten har lagt till ett ? bakom Surebet...
[sUREBET?] Premier League PFA Player of the Year

Well, för mig som redan fått igenom stålarna är det ett riktigt surebet iom att jag redan fått mina bets på Betfair matchade. Dock så är det ju inget surebet förrän man fått sina bets matchade.

Ah, nu är jag med.

Hos Unibet kan man spela på Gerrard för 1.50 ännu.

BetFair, BetAndGame och Betsson tycks ha tagit bort spelet... eller är det bara jag som är ett blindstyre?

Jo, Unibet har kvar sitt odds. Scandicbookmakers verkar dock ha tagit bort sitt odds under natten för nu kan man inte spela där längre..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

 

har börjat lite med det här med surebets och valuebets. jag undrar hur ofta ogiltigförklarar bolagen dina bets och du står med skägget i brevlådan och har lagt ett mega surebet? (okej du kan ju hitta någon annan och minimera dina förlusterI) men hur ofta händer det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

 

har börjat lite med det här med surebets och valuebets. jag undrar hur ofta ogiltigförklarar bolagen dina bets och du står med skägget i brevlådan och har lagt ett mega surebet? (okej du kan ju hitta någon annan och minimera dina förlusterI) men hur ofta händer det?

Jag har aldrig varit med om det. "Lagt kort ligger" lixom.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...